Vierailija

Näin viime yönä erittäin todentuntuisen unen. Olin lapsuudenkodissa omassa sängyssäni. Selkäni takaa, ovelta päin alkoi kajastaa valo joka lähestyi jotenkin minua. Samaan aikaan kuului todella kova ääni korvissani. En oikein osaa kuvailla sitä ääntä, humina, jyrinä ja korkea joku ääni siinä seassa. Pelkäsin julmetusti ja vedin peittoa päälleni ja hoin jotain että minua ette saa, ette tule taas tai jotain? En pystynyt kamppailla vastaan kuin ajatuksen tasolla, liikkuminen ei oikein onnistunut. Valo vain lähestyi ja ääni koveni kamalaksi, kehoni jotenkin lähti leijumaan tuota asiaa kohti ja sitten heräsin. Pää oli ihan pyörällä, sydän hakkasi tuhatta ja sataa. En tajunnut ensin että kuka edes olen ja missä olen. Muun perheen ääniä en tunnistanut jne. Kauhea tunne :(

Mistä tuo uni voisi kertoa? Vai sainko jonkun sairaskohtauksen yöllä. Mulla on välillä tosi alhaalla esim. verenpaine. Senkin voisin vielä kertoa että olen sairastunut vakavasti tänä vuonna. Olen lähes sänkypotilas eikä vieläkään tiedetä että miksi. Elämäni on siis valveilla aika vaikeaa. Kiitos jos joku vastaisi.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Se on unihalvaus. Ei voi liikkua vaikka kuinka yrittää. Samalla näkee erittäin todentuntuista unta ja kuulee ääniä. Olen kokenut moneen kertaan ja pelottavaa on.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat