Vierailija

Palaa pinna kohta, toista päivää jo nyyhkyttänyt, että taas se joulu on ohi. Voi voi, elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista.Miten saan tämän kakaran ojennukseen? En kasvattanut mun pojasta tällaista itkupilleriä.

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palaa pinna kohta, toista päivää jo nyyhkyttänyt, että taas se joulu on ohi. Voi voi, elämä ei ole aina ruusuilla tanssimista.Miten saan tämän kakaran ojennukseen? En kasvattanut mun pojasta tällaista itkupilleriä.

Laita kuusi ja koristeet takasin, kyllä se siitä :D

Meillä talo koristelaan jouluun 23.12, koristeet lähetvät Nuuttina.

kokemuksella

Vierailija kirjoitti:

Hauku,pilkkaa, huuda ja hakkaa. Sillä tavoin minun Jouluni olvat ohi lopun ikääni.

Vierailija

miks on ohi? eikö herkkuja ole jäljellä? viikko ainakin lomaa vielä lapsella? uusia leluja/kirjoja, joilla puuhata? Ehkä lahjarahaa, jota voi käyttää ens viikolla uuden vuoden raketteihin ja käydä hampurilaisella tms. ?

Munkin lapset on vähän haikeita, toisaalta kuusi tuikkii, uusia leluja tupa täynnä, äiti& isä kotona, aamulla saa nukkua kymmeneen ... aika mukavaa kuitenkin...

Vierailija

Perusjoulu on ohi,mutta joulunaika jatkuu,loppiainen on viimeinen pyhä.Vanha kansa laski Nuutin päivään,"hyvä Tuomas joulun tuo,paha Nuutti sen poies vie".Kuusi ja koristeet ja jouluinen mieli loppiaiseen,joulumieli voi olla ympäri vuoden t. isoäiti.

Vierailija

Katse seuraavaan juhlaan vaan. Uuden vuoden raketteja ja tinoja voi mennä ostamaan jo nyt. Sitten tulee hiihtoloma, sitten pääsiäinen, vappu, juhannus... Jossain välissä myös synttärit ja nimpparit....

Vierailija

Piristä kertomalla, että kohta on uusivuosi. Värikkäitä ilotulituksia taivaalla jne. Sitten uv:n jälkeen sanot vaan, että kohta on kesä.

ps. ''kohta''... tulis aiemmin S*atana.

Vierailija

Lohduta. Parannat suhdettasi lapseen ja oot hänen silmissään rakas. Meilläkin kuopus sai hirveän hepulin Tapanina autossa, kun oltiin vähän lähdetty ajelulle ja hölmöyksissäni sanoin, että Br-lelut saattaa olla auki, mennään katsomaan (kun lapsi oli saanut yhtenä lahjana 5e, että saa ostaa itse valitsemansa Schleichin.) No, ei ollutkaan auki ja lapsen pettymys kaamea. Huusi ja rääkyi (ponteva luonne kun on) autossa kuin syötävä ja alkoi jo suututtaa. Meinasin aloittaa sen tavallisen, että jos vielä huudat niin auto ei liiku enää metriäkään tai että heitetään sut pientareelle. Mutta sitten tajusin, että olin itse osasyypää, kun olin mennytkään herättämään 6-vuotiaassa turhia toiveita. Otin lasta takapenkille päin kädestä kiinni ja tajusin, että hän oli hädissään oman vihansa kanssa, ei mikään ilkimys. Hän tarttui käteeni ja parku alkoi jo vähän laantua. Saavuimme abc:n pihaan (jotkut paikat on sentään Tapaninakin auki <- ironiaa) ja menin lapsen luo ja otin heti syliini vielä itkemään ja parkumaan ja purkamaan pettymystään.

Lapsi rauhoittui jo aika paljon ja menimme sisään ja vein tytön katsomaan S-marketin leluja. Sanoin, että lapsi saa ostaa rahallaan lelun sieltäkin jos haluaa. Lapsi ei halunnut, mutta halusi leluja katsomaan. Ihastelimme leluja ja kohta lapsi halasi minua lujasti, kun olin auttanut hänet pois raivon syövereistä. Jotenkin aivan liikutuin. Miten asia olikikaan mennyt äkseeraamalla lasta autossa? En usko, että kellään olisi ollut hyvä mieli. Menimme pois kaupasta ostamatta mitään ja kävimme leikkipaikalle, jossa lapsi onnellisena leikki ja sitten vähän söimme.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat