Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

olisit tehnyt vielä jonkun merkittävän keksinnön...

Silti miehet arvostavat, kunnioittavat ja ihailevat enemmän tällaista naista:

16v malli
https://www.instagram.com/meredithmickelson/

Naiset... oppikaaa

Nuoruus ja kauneus = KAIKKI kaikessa

Kommentit (15)

Vierailija

Ei kai kukaan miehen takia mitään huippuvaativaa työtä tee? Itselleni takia minä työtä teen enkä miehen...jos kuka ei arvosta niin saa olla arvostamatta, ei se minulta pois ole...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No, mutta tuolla onkin huipputulot, enemmän kuin 20 000€/kk, jos se vaan osaa hyötyä saamastaan julkisuudesta. Tottakai miehet arvostaa rikkaampaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei kai kukaan miehen takia mitään huippuvaativaa työtä tee? Itselleni takia minä työtä teen enkä miehen...jos kuka ei arvosta niin saa olla arvostamatta, ei se minulta pois ole...

No katsos kun miehethän tekevät aivan kaiken että saisivat naisia, niin he eivät kertakaikkiaan ymmärrä sitä naiset eivät suinkaan tee samoin. Ok, naiset ehkä meikkaavat ja laittautuvat myös miesten mieliksi, mutta jos joku nainen pärjää hyvin työssä, ei hän tee sitä saadakseen miestä. Ja tämä on miehille täysi MYSTEERI!

Vierailija

Kas kas, äiskän ja iskän kotiin  on saatu asennettua weelani, että mamman taikinaposki pääsee nettiin provoilemaan äidin patojenkin äärestä.

Vierailija

Tuon tytön suu on kuin pyllynreikä. Ap, kaikki naiset eivät halua näyttää tuolta ja saada peräänsä laumaa miehiä, joilla on peniksessä toimintaa enemmän kuin aivosoluissa.

Vierailija

Tiedätkös, arvostan itsekin enemmän yhdyssanat osaavien henkilöiden mielipiteitä, ja sellaiset taas keskimäärin arvostavat enemmän älyä kuin ulkonäköä. Win-win.

Vierailija

Jos olisin tehnyt huippukeksinnön ja tienaisin 20 k kuussa (olettaisin tosin tienaavani enemmän), niin olisin erittäin onnellinen. Kuulostaa unelmalta. Mitä minä jollain miehen panetuksella ja kassien tyhjentämisellä tekisin? En valitsisi noista vaihtoehdoista 16-vuotiaana mallina olemista, 16-vuotiaskin voi olla vain vuoden ja olen jo itse kokenut sen iän.

Vierailija

Ei tunnu oikeasti missään. :)  En tarvi isoja tuloja, kaunista kuorta tai muiden ihailua ollakseni onnellinen, toivottavasti kukaan muukaan ei tarvitsisi. Aika harmi sellaisten ihmisten puolesta joille ulkonäkö on kaikki kaikessa, ainakin niin kauan kun kauneusihanne ei naisten kohdalla tue muiden kuin nuorten naisten palvomista. Vanhenee ne missitkin ja instagram-kaunokaiset, ihan samaan tahtiin kuin muutkin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tunnu oikeasti missään. :)  En tarvi isoja tuloja, kaunista kuorta tai muiden ihailua ollakseni onnellinen, toivottavasti kukaan muukaan ei tarvitsisi. Aika harmi sellaisten ihmisten puolesta joille ulkonäkö on kaikki kaikessa, ainakin niin kauan kun kauneusihanne ei naisten kohdalla tue muiden kuin nuorten naisten palvomista. Vanhenee ne missitkin ja instagram-kaunokaiset, ihan samaan tahtiin kuin muutkin. 

Joo, tämä on niin naurettava että ei pitäisi edes vastata, mutta menköön. :D Keski-ikäisenä tätinä muutkin kuin minä ovat toivottavasti onnellisia ihan muista asioista kuin jostain random miehien panetuksesta, itse ainakin olen. Sääliksi käy, jos joku mittaa itseään vain miesten huomiolla. 

0/5, paska provo. :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat