dipdap87

Oon ihan tavallinen mies Helsingin lähistöltä mutta mulla on ollut jo pidempään yksi erikoinen fantasia. En oo ihan varma onko tämä oikea paikka kertoa siitä, mutta palstan lukijoilla voisi olla jotain käsitystä asiasta tai vinkkejä.

Mua on jo pitkään kiihottanut kumihanskojen käyttäminen. Enemmän oon kuitenkin haaveillut, että joku nainen haluaisi päästä tutkittavaksi asianmukaisin välinein. En fantasioi kenenkään satuttamisesta tai muutenkaan mistään kauhean erikoisesta vaan osa tästä liittyy juuri siihen, että asiat menisivät suunnilleen oikeaan tapaan. Sormilla voisi tietty hyväillä vähän normilääkäriä enemmän... :-) Vaikka tämä on seksipalstalla, niin yhdyntäkään ei oo osa mun haaveita (paitsi jos kyse olisi vaikka leikeistä tyttöystävän kanssa).

Oon muutaman kerran parilla palstalla etsinyt suunnilleen samanikäistä tai nuorempaa naista tällaiseen mutta huonolla menestyksellä, koska en oo kuitenkaan vaan lompakosta kiinnostunutta naista etsimässä.

Pari kyssäriä siis palstalaisille:
1) Voisitko kuvitella, että kiihottuisit tällaisista lääkärileikeistä vai ovatko ne jo pelkkänä ajatuksena ihan turn off?
2) Ootko koskaan kokeillut mitään tällaista tai ehdottanut poikaystävälle?
3) Jos oma poikaystäväsi ehdottaisi jotain tällaista, niin suostuisitko?
4) Ootko miesgynellä koskaan tuntenut mitään seksuaalista kun sua on tutkittu?

Jos vastaat, niin vinkkaa iästäsikin jotain, koska kiinnostaa onko sillä mitään vaikutusta asiaan.

Jos joku haluaa mailata aiheeseen liittyen, niin gmail-osoitteeni on sama kuin nimimerkki paitsi vaihda d-kirjaimien paikalle pienet L-kirjaimet. Mutta olisi kiva kuulla täälläkin voisiko kukaan kuvitella innostuvansa tällaisesta ja saada siitä jotain kiksejä vai pidättekö mua ihan kajahtaneena. :-)

Kommentit (3)

Vierailija

Tuskin on kovin monen haaveissa päästä ainakaan kenenkään vieraan sörkittäväksi, mutta ei se nyt noin muuten ihan mahdoton ajatus ole.

1) Riippuu vähän leikeistä, mutta voisihan se olla ihan jännää vaihtelua kokeilla ainakin kerran. Jos ei innosta, niin ei sitten toiste tarvitse. Sopivissa fiiliksissä toisen sormi "siellä" ohuen kertakäyttökäsineen sisällä voisi hyvinkin saada paikat kostumaan. Etenkin jos paikkojen tarkistuksen jälkeen jatkettaisiin pidemmälle, mikäli kaikki on kunnossa :)

2) En ole

3) Tuskin ehdottaisi (ei ole ainakaan koskaan puhunut mitään tämänsuuntaista), mutta voisin suostua, jos sovitaan, mitä tehdään. Peppuuni ei ainakaan työnnetä mitään.

4) Ei kyllä tavallisesti kiihota, kun joku rönkkii paikkoja. Kerran tosin oli sellainen aika nuori ja söpö mies, joka yritti olla kauhean hellävarainen ja kohtelias. Silloin taisin hetken salaa ajatella, että tuntuupa hyvälle.

N29

Vierailija

Oon 34 ja mies 37. Kyllä ollaan esileikkejä leikitty joskus hanskat kädessä. Mulla alkaa paikat kostumaan aika helposti, kun on oma mies kyseessä, mutta ei kyllä muuten. Ja on miehelläkin kyllä alkanut aika nopeasti seisomaan, jos laittaa hanskat käteen, vähän liukkaria ja ottaa vehkeestä kiinni. ;) Mitään välineitä ei olla koskaan testattu.

Ei tuo siis varmaan ihan kauhean outoa ole. Kannattaa kysyä rohkeasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

1) Voisitko kuvitella, että kiihottuisit tällaisista lääkärileikeistä vai ovatko ne jo pelkkänä ajatuksena ihan turn off?

- En osaa sanoa. Oikean lainen mies niin voisin tilanteesta kiihottuakin. Varsinkin jos huomaisin miehen kiihottuvan siitä. Mutta jos kiihottuisin toivoisin kyllä saavani lopuksi tyydytyksen. :D
2) Ootko koskaan kokeillut mitään tällaista tai ehdottanut poikaystävälle?

- En ole kokeillut, eikä ole tullut mieleen ehdottaakaan. Ei olisi ensimmäisissä ehdotuksissani.
3) Jos oma poikaystäväsi ehdottaisi jotain tällaista, niin suostuisitko?

- Suostuisin. Minua saattaisi vähän jännittää ja varmaan ensin haluaisin käydä miehen kanssa läpi mitä hän aikoo tehdä ja kertoa omat näkökantanikin asioihin, koska itseäni se ankanpään laittokin gynellä on aina sattunut jonkun verran. 
4) Ootko miesgynellä koskaan tuntenut mitään seksuaalista kun sua on tutkittu?

- En ole ollut koskaan miesgynellä, mutta en usko, että se myöskään kiihottaisi kun se menee aina niin rutiinilla.

N26

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat