Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Surffailinpa rintojen kohotuksesta asiaa ja törmäsin plastiikkakirurgisen aseman sivulle. En laitaa suoraa linkkia tähän mutta tässä selviää, missä nännin pitäisi normaalisti sijaita:

"Normaalisti nännin kärki sijaitsee 19-22 cm päässä soliskuopasta. Riippuvassa rinnassa mitta saattaa venähtää yli 40 cm:n, joskin jo muutaman senttimetrin vikoja korjataan rinnan muodon palauttamiseksi nuorekkaammaksi. Toisaalta runsaasti roikkuva rinta voi aiheuttaa kroonista niska-hartiasärkyä, selkäsärkyä tai jännityspäänsärkyä."

--> läpäisetkö sinä tuon luvun, 19-22cm soliskuopasta? Täytyy sanoa että täällä on tuon mukaan järkyt riipparit! terv. Luulin että ne olisivat ihan ok, vähän toki ikä ja lapsi vienyt niistä puhtia mutta...

Sivut

Kommentit (44)

Vierailija

Onkohan joku taho joka maksaisi omieni korjauksen toivotulle korkeudelle? Ärsyttää siirrellä tissejä sivuun kävellessä. Hitto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mulle sanoi gyne perustarkastuksessa, et tuntee mun rinnoissa vain ikääntynyttä kudosta. :D Olin just täyttänyt 30v ja vähän olin, et kiitti!!! Mut kuulema hyvinkin alkaa siinä vaiheessa riippumaan. Et tiedoksi vaan 😊

Vierailija

Olisin jo etsimässä sitä mittanauhaa, mutta lapsen nukutus on pahasti kesken :P Mulla on kyllä tissit niin pilalla, mutta taitaa johtua enemmän 20 kilon laihtumisesta kuin raskaudesta ja imetyksestä. Joo ei tartte mitata kun ihan itse silmin katsomalla näkee :D Voi mies parkaa!

Vierailija

Jaa-a. Tuohon tuskin löytyy mitään absoluuttista lääketieteellistäääritelmää, kun "riipputissisyys"ei ole mikään lääketieteellinen sairaus tsi vamma. Iän ja raskauksien ja painovoiman myötä tissit alkavat riippua. Mitä painavammat, ts isommat, sitä enemmän, oletettavasti. Ja se on NORMAALIA, koska niin käy kaikille. Vaihteluväliä on, mutta se on isompi kuin tuo 3 cm. Joten, rouvat, nyt lähdekritiikkiä peliin: yksityinen plastiikkakirurgiasema haluaa paljon asiakkaita, se määrittelee "normaalin" niin että juuri kukaan ei siihen yllä, tadaa: epänormaalit ja epätäydelliset jonottavat kalliisiin "korjaus"leikkauksiin.

Sanonpahan vaan.

Vierailija

mulla on kyllä sen malliset rinnat että nänni on  yläreunassa rintaa ja nöpöttää ylöspäin että  rinta on paljon riippuvampaa mallia kuin 24cm etäisyys soliskuopasta antaa ymmärtää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noilla ap:n mainitsemilla kriteereillä ei etsitä riipputissejä, vaan isokokoisia rintoja.

Voi kuule, jopa miehiltä mitataan noita etäisyyksiä, kun nännejä paikoitetaan uusiksi skin removal leikkauksissa.

Vasen 23,5 Oikea 21,5.

Katsoin miltä näyttäis jos ois 19, niin ihan hirveeltä ja feikiltä. Eli 22vuotias eripari riipputissi ilmoittautuu. Tosin en tiedä voisiko edes tämän kokoiset luomutissit olla jtn 19.. Mä imetän, mutta eniten mun tisseihin on vaikuttanut laihtuminen-lihominen useampaan kertaan teininä ja sen jälkeen. Ei oo varmaan kovin kaunista katseltavaa imetyksen loputtua noi mun patakintaat :(

"Surffailinpa rintojen kohotuksesta asiaa ja törmäsin plastiikkakirurgisen aseman sivulle"

Yllättikö, että he mielellään määrittelevät potentiaalisen asiakaskuntansa mahdollisimman väljästi? Eivät he halua antaa sellaisten sivustolle eksyvien mammojen sulkea itseään mittaamalla pois asiakaskunnastaan. Eiköhän ole ihan kohtuulliset mahdollisuudet, että tuonne eksyvät naiset miettivät jo operaatiota ainakin jossain määrin. Olisi aika heikkoa myyntityötä, jos ei siellä jollain tavalla tuettaisi ajatusta operaation tarpeesta.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat