Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää oli siinä Onneli ja Anneli -elokuvassa eikö? Just elokuvaa katsoessani ajattelin, että onpa jotenkin... en halua sanoa pahasti, joten sanotaan, että jotenkin mies ei yhtään minun mieleeni. Mutta hyvä, että kaikille on ottajansa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tää oli siinä Onneli ja Anneli -elokuvassa eikö? Just elokuvaa katsoessani ajattelin, että onpa jotenkin... en halua sanoa pahasti, joten sanotaan, että jotenkin mies ei yhtään minun mieleeni. Mutta hyvä, että kaikille on ottajansa!
En muuten ole koskaan tykännyt Vesku Loiristakaan, joten ehkä meillä ap on just vastakkaiset suosikit ja inhokit :) t. 4

Vierailija

Kimi Räikkönen on kuumin julkkismies.Minttu ei niin ansaitse sitä.Maailman kuumin mies on Hugh Laurie.Nämä ovat faktoja juttuja!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kimi Räikkönen on kuumin julkkismies.Minttu ei niin ansaitse sitä.Maailman kuumin mies on Hugh Laurie.Nämä ovat faktoja juttuja!

Miten voi elämässä pärjätä tuollasella miesmaulla?hyhyh!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
150 cm tonttulakki päässä. stadin kuumin pätkä.

No on se n. 170.

No ei varmasti ole, olen nähnyt livenä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No on se n. 170.

Googletapa Joonas Saartamo pituus ;) Kyllä hän on 170 cm.

Vierailija

Olisiko teidän mielestä hullu ajatus että pyrkisin saamaan Joonaksen itselleni? Minun on sanottu olevan hyvin alkukantainen nainen. Sopisimme siis hyvin yhteen. Useimmat miehet eivät ole tarpeeksi miehekkään näköisiä minun makuuni eikä myöskään tarpeeksi fiksuja, mutta Joonaksessa yhdistyisi nämä molemmat minulle tärkeät ominaisuudet. Googletin hänen nimensä ja huomasin, ettei hän käytä somea. Sekin on positiivista. Joonas vaikuttaa kaikin puolin minulle sopivalta.
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No on se n. 170.

Googlessa nyt tunnutaan pyöristävän aina pituuksia ylöspäin. Yhdessä vanhassa lehdessä ilmoittaa pituudekseen 164, ja onhan hän alle 170-senttisen näköinen. Eipä sillä, että haittaisi, tykkään kaiken pituisista miehistä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No on se n. 170.

Taukki. Sanoin nähneeni livenä. Ei tosiaan ole tuollainen hujoppi.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat