Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen näköjään kerryttänyt painoa, noin 8kg ihan huomaamatta. Salilla olen käynyt 3-4krt syksyn aikana. Housuista en ole huomannut asiaa, koska ne ovat kaikki superstrechiä. Naama samanlainen. Olen huomannut että neste ei poistu kropasta:saatan juoda yli 5dl hetkessä mutta vessahätää ei tule kolmeen tuntiin. Kaikki vaan kerääntyy. En kylläkään ajatellut sen olevan ongelma koska hikoilem paljon töissä.

Tuntuu että kroppa ei ole puhdas, mutta en tunne olevani lihonnut. Kolme eri vaakaa sanoo että 8-9kg on tullut. Pelottavaa että huomaan asian vasta vaa'alla? Miksi en tunne olevani lihava?

Kommentit (6)

Vierailija

Jouluruoka on tosi suolaista eli turvottaa. Syö pari päivää kevyesti ja vähäsuolaisesti, ja hyvinkin pari kiloa voi poistua ihan sillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sä olet hyvä ja arvokas ihminen ja sua rakastetaan. Mikään vaakanumero ei tätä totuutta poista. Muiden mielipiteillä ei ole väliä. On hyvä vain ettet tunne olevasi lihava, se on merkki hyvästä itsetunnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Varmaan nyt odotat, että kerromme sinun saaneen reilusti lihasta.

En oota. Jos mulla olis paljon lihasta niin se lisäis ylimääräisen kulutusta levossa. Mut ei oo. Ehkä tarvitsen vain vertaistukea. Ap

Vierailija

Mulla taas meni jouluahmimisissa rikki varsinaisen lihavuuden raja :( Tähän asti olen ollut lievän ylipainon puolella, ja olen puolustellut asiaa sillä että tämähän ei tutkimusten mukaan ole vielä terveydelle järin vaarallista sentään, vaikka ehkä vähän rumaa onkin. No, kun painoindeksi nyt ylitti 30, niin enää ei voi selitellä sitäkään. Mies lupasi kyllä asiaa ahdisteltuani maksaa mulle joululahjaksi käynnit yksityisellä lääkäriasemalla ravitsemusterapeutilla, että jos tästä vielä saisi itsensä laihtumaan...

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat