Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vietimme perhejoulua kodissamme oman perheeni, äitini ja anoppini kanssa. Eilen äitini suuttui minulle aivan puskista. Hän pillahti itkuun lastemme nähden ja kahden kesken jutellessamme haukkui minut täysin. Mikään hänen tekemänsä ei kuulemma kelpaa minulle, vaan arvostelen häntä koko ajan. Olen kertonut hänelle ihmissuhdeongelmistani syksyn mittaan, ja nyt hän sanoi valehdelleensa aiemmin, kun lohdutti minun tulleen väärin kohdelluksi. Olen kuulemma ansainnutkin kaikki haukut. Tämän lisäksi äitini ilmoitti, että hän haluaa pitää minusta "taukoa". Olen liki nelikymppinen, ainoa lapsi, olen elänyt äitini kanssa kahden. Nyt hän siis yhtäkkiä ilmoitti "jättävänsä" minut. Olisi kuulemma kerännyt kamppeensa ja lähtenyt jo eilen illalla, mutta oli syönyt viinin kanssa. Mistään känniriidasta ei kuitenkaan ollut kyse, kukaan ei ollut parista viinilasillisesta humalassa.

Muserruin täysin. Äitini järkyttyi reaktiostani, ja yritti tehdä laihaa sovintoa jo illalla. Toki hän pyyteli anteeksi myös aamulla, mutta eipä tämmöinen asia ihan "sorit siitä" -heitolla kuittaannu. Nyt en tiedä mitä tehdä. Olen äitini ainoa omainen, mutta tällä hetkellä tekisi mieli katkaista välit kokonaan. Sitähän hän itsekin toivoi.

Kommentit (4)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Outo reaktio äidiltäsi. Jospa pitäisitte oikeasti taukoa näkemisessä, niin äidilläsi olisi tilaisuus miettiä käytöstään.
Jos hän olisi toiminut reilusti ja suoraan, hän olisi jo silloin syksyllä kertonut jos on eri mieltä kanssasi tai ei hyväksy sinua. Tuollainen äkillinen aggressiivinen hyökkäys kyllä tekee enää vaikeaksi luottaa häneen.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat