Vierailija

Tähän ketjuun ala-ikäisiltä lapsilta saadut joululahjat.

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oli tainnut isi olla auttamassa lahjan valinnassa, koska sain kahdelta lapselta yhdessä sellaisen kasvianturin nimeltä Parrot Flower Power, jolla voi monitoroida huonekasvin saamaa valoa, kosteutta, ravinteita. Olin joskus maininnut että koska olen toivoton viherpeukalona, tuollainen olisi kiva, että jos sen avulla saisi edes yhden huonekasvin pysymään hengissä...

Vierailija

Meillä laitettiin hattuun paperille kaikkien perheenjäsenten nimet. Jokainen nosti yhden lapun ja sille sitten osti lahjan meidän vanhempien määrittelemällä summalla. Tänä vuonna 10€/nokka. Tosi kivaa kun lapset odootti kauppaasn pääsyä ja todella miettivät mitä juuri se henkilö haluaisi. Kannattaa kokeilla! Meillä tää toteutettiin jo toisen kerran. Ja tehdään tästä perinne :-)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä laitettiin hattuun paperille kaikkien perheenjäsenten nimet. Jokainen nosti yhden lapun ja sille sitten osti lahjan meidän vanhempien määrittelemällä summalla. Tänä vuonna 10€/nokka. Tosi kivaa kun lapset odootti kauppaasn pääsyä ja todella miettivät mitä juuri se henkilö haluaisi. Kannattaa kokeilla! Meillä tää toteutettiin jo toisen kerran. Ja tehdään tästä perinne :-)

Tollanen samanlainen systeemi oli myös siinä yhdessä tosi-tv-ohjelmassa, missä samassa perheessä oli 19 lasta. Siellä varmaan ihan kustannussyistä, mutta kiva juttu kuitenkin.

Vierailija

En saanut mitään. Olen hiukan pettynyt lapsiini. Mieheltä sai 2 numeroa liian pienen aamutakin.
Itse annoin miehelle 4 tarkkaan valittua lahjaa ja lasten kanssa vielä pari lisää

Vierailija

Purkin jossa on 365 lappusta, yhden päivässä saan nostaa. Tähän mennessä on tullut "Äiti olet ihana" , "minä imuroin tänään puolestasi" ja "iloista päivää äidille" :) Ihanalta,13-vuotiaalta tyttäreltäni.

Vierailija

14v laittoi kellon herättämään neljältä aatonaattona, nousi, ja toi alas muovikuusemme ja koristeli sen ja laittoi koristeita ympäri taloa. Tietää, että minulle on tärkeää herätä jouluiseen kotiin aattoaamuna, mutta olin myöhään töissä aatonaattona ja ihan puhki illalla. 

Oli maailman paras jouluaamu minulle, kiitos muruseni!  :)

Vierailija

Mun 14v tytöltä sain apulaiskortteja,joissa imurointia, siivousta, pyykkien ripustamista ym. Ihanaa! Sekä apteekki kosmetikkaa ja pienen lahjakortin. Olin ikionnellinen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat