Vierailija

Joka päivä lehdessä on uusi uutinen, jossa kaksi tai useampi mies on raiskannut hyvin nuoren naisen. Raiskauksia on ollut aina, mutta kyllä minusta vaikuttaa siltä että nämä ns puskaraiskaukset ovat oikeasti lisääntyneet. Ja joukkoraiskaukset! Ihan kauheaa! Ja todellakaan, kaikki raiskaukset eivät ole "ulkomaalaisten" tekemiä. Eivätkä kaikki "ulkomaalaiset" raiskaa. Mutta totuuden nimissä on sanottava, että näihin joukkopuskaraiskauksiin syyllistyvät useammin tietyt ei-suomalaiset ryhmät.

Olen alkanut pelätä! Pyydän miestäni hakemaan minut junalta. En halua pelätä.

Jos ylläpito antaisi tämän aran aiheen keskusteltavaksi. Asiallisesti, kiitos. Miten suojautua väkivallalta? Pelottaako muita? Tämä on minulle uutta. En ole nuori, ja kulkenut paljon yöllä. Yhtäkkiä pelkään.

Kommentit (5)

Vierailija

Pelkään hirveästi tyttäreni takia, joka kohta teini ja haluaa laajentaa liikkumistaan!

Oikeasti minua on alkamut ahdistaa ja pelottaa niin että jo päiväsaikaankin tarkkailen ympäristöäni, valitsen reittejä ym. Vihaan tätä!

Vierailija

En pelkää. Aina on hulluja ollut. Teininä yks seuras asemalta kotiovelle. Vähän ennen rappua alko pelottaa että seuraaja änkee sinne, joten käännyin ja kysyin että mitäs vttua seuraat. Mies siihen, että jos pääsis seuraksi kotiin. Sanoin että painu helvettiin ja näppäilin poliisin numeron. Mies lähti huudellen törkeyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Luulen että uutisointi on lisääntynyt klikkien toivossa.

Enpä tiedä... kyllä kai puska- saati joukkoraiskaukset ovat aina ylittäneet uutiskynnyksen?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat