Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Ei ole mitään järkeä ostaa ja käyttää hienoja kalliita seksikkäitä alusvaatteita. Efekti on sama kuin söisi roiskeläppäpitsan kultalautaselta.
T mies

Kommentit (13)

Vierailija

No ei oo mun miestä haitannu! 5 lasta on tästä rumasta akasta lähtöisin! Seksiä meillä joka päivä ja joskus hepeneet käytössä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tämän voit sitten sanoa sille "onnekkaalle" naiselle joka sinulle lapsia antaa. Ja äläpä yleistä, sinun mieltymyksesi voi olla puuterin väriset mummoslogit suurimman osan ei.

Vierailija

Niin, vetelä keskivertomies ei todellakaan ansaitse kultalautasta.

Timmit naiset hepenineen kuuluvat prinsseille ja kuninkaille.

Vierailija

Ehkäpä poju kasvaa vielä joku päivä mieheksi ja katsoo rakasta vaimoaan kauniina raskausarvista huolimatta. Pieni hinta neljästä hienosta lapsesta, jokainen arpi kertoo sen mitä tuo nainen on minulle antanut. Minulle hän on aina kaunis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vedä bokserit päähäs. T:Nainen

Tao vaihtoehtoisesti :vedä vittu päähäsi ja pakene vuorille 👍

Sä tuskin olet edes nähnyt yhtäkään naista ilman vaatteita, jos äitiäsi ei lasketa ja tuskin tulet näkemäänkään koskaan.

Vierailija

Mun vaimo on timmi mutta raskausarpia ja löysää nahkaa löytyy. Ja voi pojat miten on vaimo seksikäs hepenissä. Kyllä ainakin tätä miestä himottaa vaimo niin hepenissä kun ilmankin.

Vierailija

On kyllä totta, ettei kannata niihin hepeniin panostaa.. Tuokin nykyinen  on niin hidas oppimaan niiden riisumista, että joka kerta saa pelätä, että repii ne mun päältä.. Ei siinä paljon arvet ja löllöt haittaa..ne hepenet haittaa kyllä enemmän..

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat