Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Unessa olimme todella rakastuneita toisiimme ja esim. kävelimme käsi kädessä joka paikassa ym.
Oikeassa elämässä en pidä kyseisestä herrasta, siis musiikillisesti enkä ulkonöällisestikään. Toki hattua nostan että on tämän kokoisessa maassa saavuttanut aika paljon musiikin saralla. Oikeassa elämässä olen myös onnellisesti naimisissa ja rakastan miestäni todella paljon enkä koskaan haaveile muista miehistä.
Mutta mistä tämä nyt kertoo, olenko ihan sekaisin ja mieleni jotenkin järkyttynyt? Kertokaa unista tietäjät.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No en osaa sanoa. Itsekin näen unia ihan vääristä tyypeistä, kuten vaikka Jari Sillanpäästä jota en edes mitenkään diggaile ja onhan tuo nyt muutenkin outoa, vai olenko sittenkin mies...

Voisi joskus olla edes unessa säpinää jonkun itseä ulkonäöllisesti miellyttävän miehen kanssa, vaan ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Haaveilet salaa Cheekistä, siis alitajunnassasi.

Voiko haaveilla niin ettei itsekään tiedä siitä? Voiko sitten esim päätyä pettämään kumppania niin ettei itsekään tiedä? Hirveää jos näin on. Mieleni on todella järkkynyt. -Ap

Vierailija

Minä puolestani heräsin kesken kaiken lasten pulinaan juuri kun Samuli Edelmann antoi suuseksiä! Pahuksen pahus, se oli hyvä, julkea ja itsevarma siinä. Ensi yöksi tilaan Antti Reinin ja Veeti Kallion.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haaveilet salaa Cheekistä, siis alitajunnassasi.

Voiko haaveilla niin ettei itsekään tiedä siitä? Voiko sitten esim päätyä pettämään kumppania niin ettei itsekään tiedä? Hirveää jos näin on. Mieleni on todella järkkynyt. -Ap

Unethan toimivat mielen roskakorina. Olet saattanut nähdä jossain Cheekin kuvan tai videon, ja se on jäänyt jonnekin mielesi perukoille, vaikket ole siitä mitenkään välittänyt. Unissa tälläiset ärsykkeet saattavat kehittyä huvittaviksikin tarinoiksi, joita sitten aamulla ihmetellään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vitun Tiihonen mene nyt muualle itseäsi mainostamaan.

Tuo hauenleuka on muuten ainoa miesartisti, joka käy fantasioimassa seksistä itsensä kanssa mammapalstalla.

Vierailija

Unessa vielä Cheekki kertoi kavereilleen joita roikkui aina perässä että haluaa saada aikaa rauhassa olla minun kans kahden kun on niin rakastunut muhun.

Täytyiskö mun yrittää saada vaikka hänen puhelinnumeronsa niin voisin laittaa viestiä ettei kannata mua alkaa yrittää iskeen että pysyy vaan kaukana minusta? -Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä näin unta että harrastin seksiä tosi pienikullisen kans. Siis se oli ihan minipikkurillikyrpä. Se oli ällöttävää!

Taisit lukea Hymyn jutun mikropeniksestä ennen nukkumaan menoa :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä näin unta että harrastin seksiä tosi pienikullisen kans. Siis se oli ihan minipikkurillikyrpä. Se oli ällöttävää!

Oliko Cheek? Olisit ottanut POSKEEN.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oliko Cheek? Olisit ottanut POSKEEN.
Ei kai niin pientä voi ottaa kuin ientaskuun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa, että menet pian naimisiin Cheekin kanssa.

Mieluummin pidän nykyisen avioliittoni. Joten ei kiitos. -Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat