Vierailija

Kuvaile rumilustasi täällä!

Sivut

Kommentit (59)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Huonot hampaat, läski perse, iso maha, huono ryhti ja lyhyt.

Kuvasit juuri noin 99 prosenttia suomalaisista miehistä :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pienet silmät, iso nenä, parta kasvaa huonosti, jollain lailla naismainen (ääni, olemus), ei lihaksia, kaljamaha...
Onko tosi, että se läski haittaa eniten mahassa? Juuri oli tutkimus missä sanottiin, että omaa "tasoa" saa kasvatettua eniten laihtumalla naamasta.

Vierailija

Väkivaltainen, ilkeä, julma, epäluotettava, sovinisti. Yksi noista ominaisuuksista jo riittää tekemään rumaksi, eikä ulkonäöllä ole siinä väliä.

Vierailija

Likainen, haiseva ja kaikin tavoin hoitamaton törkymöykky. Järeä kaljamaha ja risaiset vaatteet. Tupakoi. Pullistelee kuin suurikin isäntä. Suusta tulee ulos vain kirosanoja, kaksimielisyyksiä ja sovinistisia kommentteja.

Vierailija

Rumasta en osaa sanoa. En kulje kadulla miettien, että hyi, onpa tuo ja tuo ja tuo ihminen ruma.

Ehkä voisi sanoa niin, että suurin osa miehistä on ulkonäöltään minulle täysin neutraaleja. Jonkinlainen vastareaktio minulla kyllä tulee moniin hyvännäköisinä pidettyihin miehiin, joilla on m.m. nöpönenä ja neliskanttinen leuka. En nyt varsinaisesti pidä rumana, mutta epäviehättävänä.

Vierailija

No joo, "bile-Dani" on minusta ruma, mutta siihen arvioon tuo naaman lisäksi oman mausteensa myös persoona. Muunlaisilla aivoilla varustettuina sama naama olisi varmasti minulle ihan neutraali. Tuollaisenaan se ällöttää jo pelkällä ulkonäöllään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No joo, "bile-Dani" on minusta ruma, mutta siihen arvioon tuo naaman lisäksi oman mausteensa myös persoona. Muunlaisilla aivoilla varustettuina sama naama olisi varmasti minulle ihan neutraali. Tuollaisenaan se ällöttää jo pelkällä ulkonäöllään.
Danihan oli oikein symppis tyyppi. Sai kaikki muut hottikset näyttämään ihan hirviöiltä.

Vierailija

Naisellisuus piirteissä on vähän ällöä ja ylipainosta en tykkää. Mutta rumaksi en osaa ketään mieltää. Joistain ihmisistä tulee ajateltua että tuo olisi kivemman näköinen esim. ilman kaksoisleukaa.

Vierailija

Kalju sekä parta. Vaaleat ripset ja kulmat.Suomalaiset miehet yleensä valjuja ja hailakoita. En koskaan kiinnostu suomalaisista miehistä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat