Huolestunut äiti 42

Ikävä sanoa, mutta toivoisin poikani irtisanovan ystävyytensä yhteen tyttöön, jolla on tatuointi niskassa ja käsivarressa. Olen sanonut hänelle suoraan, että tatuoidut naiset iljettävät suurinta osaa ihmisiä ja hänen kannattaisi miettiä, kenen seurassa esiintyy. Nuoruuden uhmaa puhisten hän ei ole noudattanut toiveitani. Toivonkin hiljaa sydämessäni, että poikani ura rahoitusalalla ei vaarannu.

• ylös 12
  • alas 112

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Hyi kuulostaa valkopaskasutturalta. Kuolisin häpeään, jos poikani koskaan sellaisen kanssa alkaisi heilastelemaan.

• ylös 9
  • alas 53
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minä en pidä tatuoinneista mutta anna poikasi itse päättää omasta elämästään. Sanan "iljettävää" käyttäminen tässä kertoo minun mielestäni enemmän sanan käyttäjästä kuin sanan käyttämisen kohteesta. 

• ylös 64
  • alas 3
Vierailija

Hei haloo....omalla siskollani ja lapseni isällä on tautointi...pitäisköä vältellä näiden ihmisten seuraa ettei työnantajani vaan paheksuisi...

• ylös 38
  • alas 3
Vierailija

Ei vielä mene läpi, mutta yritä vielä. 

Kyllä tämä tästä kunhan harjoittelet :)

• ylös 46
  • alas 2

No eipä sunkaan ajatusmaailma kovin avara ole, jos ihmisen iholla esiintyvä muutama tatuointi saa sinut leimaamaan hänestä jollain tapaa alempiarvoisen kuin muista :D

Vaikka provohan tämä on :p

A lion never loses sleep over the opinions of sheep.

• ylös 42
  • alas 2
Vierailija

No niin pitihän se arvata että valkopaskasutturat hyökkäävät tänne kilvan puolustelemaan, kun omassa ihossaan lukee carpe diem.

• ylös 9
  • alas 30
Vierailija

Pojallani ja hänen tyttöystävällä on tatuointi. En ymmärrä niitä. Itse en ottaisi mutta minkäs teet.

Vierailija kirjoitti:
No niin pitihän se arvata että valkopaskasutturat hyökkäävät tänne kilvan puolustelemaan, kun omassa ihossaan lukee carpe diem.

Yksinäisyys näkyy palstalla myös yllä olevan kaltaisena huomion kerjuuna.

• ylös 19
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hei haloo....omalla siskollani ja lapseni isällä on tautointi...pitäisköä vältellä näiden ihmisten seuraa ettei työnantajani vaan paheksuisi...

Itse en voi ymmärtää tatuointeja. Ne ovat hyvin rumia ja epähygieenisia. Monesti häpeän poikani naisystävän tatuointeja. En ole uskonnollinen, mutta olen rukoillut, että naisystävä lähtisi elämästämme tai, että hän ei pystyisi saamaan lapsia poikani kanssa.

Ap

• ylös 9
  • alas 40
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mutta onko poikasi naisystävä hyvä ihminen? Se on kuitenkin tärkeintä.

Kyse on sukumme kunniasta. Voin sanoa, että emme ole taloudellisesti tavallisia sukankuluttajia. Tatuoitu nainen ei oikein kuulu joukkoomme. Hän sopisi ennemmin sirkukseen. Häpeän häntä.

Ap

• ylös 9
  • alas 40
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyse on sukumme kunniasta. Voin sanoa, että emme ole taloudellisesti tavallisia sukankuluttajia. Tatuoitu nainen ei oikein kuulu joukkoomme. Hän sopisi ennemmin sirkukseen. Häpeän häntä.

Ap

Lol!! Paras!!!

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

No huh! Ap hoi, mitäpä sitten, jos sillä sun "miniäkokelaalla" olisi esim. joku näkyvä vamma? Joku raaja amputoitu ja siinä tekojalka tai - käsi? Ajatteletko samoin? Vaikka tämä ihminen on muuten ok? Nyt kyllä tuo sinun aloituksesi paljasti mikä wt olet. Sorry, ei jatkoon!

• ylös 13
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Itse en voi ymmärtää tatuointeja. Ne ovat hyvin rumia ja epähygieenisia. Monesti häpeän poikani naisystävän tatuointeja. En ole uskonnollinen, mutta olen rukoillut, että naisystävä lähtisi elämästämme tai, että hän ei pystyisi saamaan lapsia poikani kanssa.

Ap

Ajattele, jos tosiaan tulisi lapsi, se varmaan syntyisi valmiiksi tatuointuna. Toivottavasti ei kuitenkaan mitään rumia kuvia :)

• ylös 23
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

HIENOPIERUJA koko porukka!!!!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

Millä tavalla epähygieenisia?

• ylös 10
  • alas 1
Vierailija

Sukumme kunniaa? Voi luoja. Millä vuosisadalla nyt elettiinkään? Jos sinulla ei ole aivan helvetisti rahaa ja jokin kunniasukumerkintä niin älä nyt kuvittele ittestäs liikoja...

Vierailija

Oikeesti, taaas tää sama tatskahullu, joka pyörii palstoilla...
Älä ruoki rölliä. Suurin osa meistä tatuoiduista ja ei-tatuoiduista on sutturia. Annetaan tänvaan vajota. Ketään ei kiinnosta vuonna 2015 muiden korvikset tai tatskat. Jos RuotIn ja Monacon kuninkaallisilla on tatskoja. Niin eiköhän tää oo aika puhkikulunut juttu.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat