Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Katri Sorsan perheessä ei vietetä ”normaalia” joulua – Elias-poika, 1, jää ilman lahjoja: ”Meidän tapaa vierastaa moni” http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1450777041162.html?utm_source=kopio...

Aikaa kyllä riittää juoruta seksielämästään lehdille mutta lapselle ei viitsitä edes joulua järjestää! Mitä mieltä muut olette?

Kommentit (9)

Vierailija

No eiköhän seKIN ole jokaisen oma henkilökohtainen valinta viettääkö joulua vai ei tai miten sen viettää.
Kaikkienko pitäisi juhlia samalla tavoin kuin sinä?

Vierailija

Niin nainen sanoi, ettei vietä kaupallista joulua, joten ei osta lahjoja ja käyttää isovanhemmilta perittyjä joulukoristeita, lapsi saa lahjoja isovanhemmiltaan, ja omilta vanhemmiltaan muulloin, ja kuvissa lapsella on leluja lattia täynnään.

Mikä tässä on ongelmana?  Ihan jees minusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sitä mieltä, että tää nainen tuntuu heiluvan elämässään äärilaidasta toiseen, voisi olla lapsenkin kannalta hyvä löytää joku tasapaino. Mutta sittenhän ei ole tarpeeksi kiinnostava lehtien palstoille.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No eiköhän seKIN ole jokaisen oma henkilökohtainen valinta viettääkö joulua vai ei tai miten sen viettää.
Kaikkienko pitäisi juhlia samalla tavoin kuin sinä?

Ei tarvitse samalla tavalla, mutta asetuppa lapsen asemaan, miltä tuntuu lapsesta kun näkee naapuriin menevän joulupukin lahjojen kanssa? Tai jos telkkarista tulee jouluohjelmia esim. Joulupukin kuumalinja missä joulupukki sanoo lähtevänsä jakamaan lapsille lahjoja... Tai se, että jotkut sanoo ettei saa lahjoja ne jotka on olleet tuhmia!

Mä en oikeesti käsitä tota äitiä ollenkaan. Äidillä on kyllä aikaa kehuskella seksielämästään eri lehdissä ja vaikka mitä muuta... Sitten kun joku erehtyy sanomaan hänestä niin heti lehdissä itketään sitä. Antais edes joulun lapselle ja jättäisi ne seksipuheet pois.

Vierailija

Enemmän minua huolettaa ap:n kaltaiset ihmiset, jotka vahtivat silmä kovana julkisuudesta tuntemiensa ihmisten tekemisiä. Onko sinun lapsellasi joulua vai roikutko itse 24/7 vain netissä???

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Enemmän minua huolettaa ap:n kaltaiset ihmiset, jotka vahtivat silmä kovana julkisuudesta tuntemiensa ihmisten tekemisiä. Onko sinun lapsellasi joulua vai roikutko itse 24/7 vain netissä???

Minua huolestuttaa kaikkein eniten sikiävät roskajulkkikset, jotka joutuvat aikanaan selittämään lapsilleen näitä elämänsä hienoja meriittejä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat