Vierailija

Tein toisen ketjun, kun edelliseen oli viestejä kertynyt jo jonkin verran :p

Elikkäs tosiaan puolisen vuotta sitten tilanne pömppikseni oli tämä:

http://aijaa.com/VpsHgO

Joidenkin mielestä tuo ei ollut pahannäköinen, mutta minua se häiritsi silti tarpeeksi, että halusin tehdä asialle jotain. Edelliseen ketjuun oli linkitetty todella hyvä pilates-video vatsalihaksille, ja videon liikkeitä tein aina juoksulenkin jälkeen 4-6 päivää viikossa. Välillä katselin muita videoita vaihtelun vuoksi.

Koska mäkin olen vain ihminen, muutama repsahdus kosketti minuakin ja saatoin olla viikon ajan tekemättä yhtään mitään. Pääsääntöisesti kuitenkin tein tuota treeniä ja päätin myös antaa pakaroille pientä potkua.

Ruokavaliota en räätälöinyt juurikaan. Olen aina syönyt kasvisspainotteisesti, herkkuja silloin tällöin ja vettä vähintään 2l päivässä

Ja nyt tänään otettu tuore kuva. Jouluna löysäilin hieman, mikä saattaa näkyä, mutta hui, että kun oon tyytyväinen! :)

http://aijaa.com/0ISlzw

Muutama kilo lähti (alkupaino oli 71kg, nyt 66kg) tahattomasti eli en suinkaan tarkoittanut laihduttaa, mutta eipä tuo nyt hirveästi haittaa :D Kiva on myös huomata peräsimen saaneen jotain muotoa ja reisien sekä pohkeiden timmeytyneen. Olo on itsevarmempi ja energisempi sekä pidän itseäni paljon seksikkäämpänä! Kuulostaa tosi paljon kliseiseltä mainospuheelta, mutta tässä pieni motivaatiopotku sitä tarvitseville! :)

Tässä linkki edelliseen ketjuun:

www.vauva.fi/keskustelu/4478618/ketju/ongelmana_maha_sis_kuvan

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

Anteeks ny mutta tuosta jälkeen-kuvasta ei saa minkäänlaista käsitystä siitä, onko jotain muutosta tapahtunut. Huono kuva?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika heikko tulos puoleen vuoteen :o oletin että olisit kohtalaisesta mahasta päässyt eroon, mut toi ei oo mitään...

Jos olisin viitsinyt rääkätä itseäni enemmän, olisi tulos varmasti tiukempi :D mutta olen silti onnellinen ja kyllä tuo merkkaa minulle paljon <3! Lisäksi mainitsin aloituksessa löysäileväni jouluna, joten sekin saattaa näkyä :D

~ap

Vierailija

Eipä tuosta vatsakummusta välttämättä pääse eroon, muutenkuin laskemalla rasvaprosenttia todella alas. Naisilla rasva kerääntyy tuohon, eihän ne rinnatkaan välttämättä minnekkään katoa 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tein toisen ketjun, kun edelliseen oli viestejä kertynyt jo jonkin verran :p

Elikkäs tosiaan puolisen vuotta sitten tilanne pömppikseni oli tämä:

http://aijaa.com/VpsHgO

Mitä mömmöä sulla on kaatunu tuonne lattialle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeks ny mutta tuosta jälkeen-kuvasta ei saa minkäänlaista käsitystä siitä, onko jotain muutosta tapahtunut. Huono kuva?

Ensimmäinen kuva on otettu sellaisessa kulmassa, että pömppö näyttää pienemmältä kuin oikeasti oli :D lisäksi vedin hieman vatsaa sisään, sillä muuten se oli oikeasti PALLO.

Tärkeintä on, että itse huomaan itsessäni muutoksen ja todellakin huomaan !

Mutta jep, minäpä toivotan hyvät (myöhäiset?) joulut ja poistun av:lta :)

~ap

Vierailija

Et voinut mitenkään painaa 71 kiloa! Nyt otit kyllä luvut omasta päästäsi :) 71 kiloisena sinulla luulisi olevan paljon enemmän rasvaa kuin mitä kuvassa näkyy.

Vierailija

Kateelliset huutelevat! Toisessa kuvassa lantionluut erottuvat selkeämmin ja ylemmässä kuvassa mahakumpu on "yhtenäisempi", kun alemmassa on timmimpi maha.

Mutta hienoa, että olet ap itse tyytyväinen suoritukseesi! :)

Vierailija

Näkyy että on taas oltu kiinteytymässä ja muutenkin naisten tapaan kuntoiltu. Eli ei juuri mitään kehitystä kuudessa kuukaudessa... 4-6 kertaa lenkkeilyä viikossa + pilatesta ja tuossa on tulos. Aikaa on mennyt  hukkaan. Sori vaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkyy että on taas oltu kiinteytymässä ja muutenkin naisten tapaan kuntoiltu. Eli ei juuri mitään kehitystä kuudessa kuukaudessa... 4-6 kertaa lenkkeilyä viikossa + pilatesta ja tuossa on tulos. Aikaa on mennyt  hukkaan. Sori vaan.

Näytä ihmeessä omat tuloksesi...

Mitä itse olen havainnut niin naisissa saattaa jotain muutosta olla havaittavissakin (olen palauttanut tämän siihen, että naiset ovat niin 'hentoja' että vähäinenkin muutos näkyy) mutta "miesten tapaan" treenaavissa miehissä ei kerta kaikkiaan näe mitään eroa entiseen jos ei ole aamumuroja terästetty. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mitä itse olen havainnut niin naisissa saattaa jotain muutosta olla havaittavissakin (olen palauttanut tämän siihen, että naiset ovat niin 'hentoja' että vähäinenkin muutos näkyy) mutta "miesten tapaan" treenaavissa miehissä ei kerta kaikkiaan näe mitään eroa entiseen jos ei ole aamumuroja terästetty. 

Oot ihan selvästi hyvin perillä asioista. Ihan jo pelkästään miesten korkeammat testotasot tekee huomattavasta muutoksestä väistämättömän jos tavisäijä yhtäkkiä alkaa treenata "kuten miehet". 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Oot ihan selvästi hyvin perillä asioista. Ihan jo pelkästään miesten korkeammat testotasot tekee huomattavasta muutoksestä väistämättömän jos tavisäijä yhtäkkiä alkaa treenata "kuten miehet". 

Vähän off topic, mutta tuli mieleen tuosta miesten lihaskasvun kommentista. Oletteko muuten huomanneet että paras vartalo on miehillä jotka tekee aidosti raskaita töitä, eli lihakset on kehittyneet siinä työn ohessa, ei niinkään salilla painoja nostellen? 

Jostain syystä ne on aina miehisemmän näköisiä, lihakset on kasvaneet tasapainoisesti koko vartaloon eli kroppa on tosi sopusuhtainen. Saliversio ei koskaan ole yhtä hyvä.

Käsistä sen näkee, onko salilla peilin edessä jumpattu vai tehty töitä.

Vierailija

Eiks kannattais ottaa realisteset kuvat , eikä mitään et vetää ennen kuvassa mahaa sisään 😂 ite saatat huomata muutoksen, mutta ei noista....

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat