Vierailija

Kaikki someilu on tietysti itsensä mainostamista, enkä ole edes Facebookissa tai Twitterissä. Kaikkein noloin on kuitenkin tuo LinkedIn. Tuohan suoraa itsensä markkinointia ja myymistä. Ja ihminen joka myy itseään on - kuten kaikki tiedämme - *****.

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Oon kyllä samaa mieltä, koko linkedin tuntuu olevan oman erikomaisuuden jauhamista.
Jouduin käytännön syistä tehdä itselleni sinne tilin. Muuten en olisi tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siinähän pidät sitä nolona kun taitavasti itsensä brändänneet napsivat parhaat työpaikat ensimmäisenä. Se on tätä päivää, halusit tai et. -N21

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sain duunia sen ansiosta, naminami, vituttaako?

Yhtä paljon olen kateellinen kuin olen kateellinen työtä löytäneelle prostituoidulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siinähän pidät sitä nolona kun taitavasti itsensä brändänneet napsivat parhaat työpaikat ensimmäisenä. Se on tätä päivää, halusit tai et. -N21

Olen mieluummin sossupummi kuin alan "brändäämään" itseäni. Onpas inhottava sana tuo brändääminen. Ihan tulee kokoomus mieleen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain duunia sen ansiosta, naminami, vituttaako?

Yhtä paljon olen kateellinen kuin olen kateellinen työtä löytäneelle prostituoidulle.

Ei ollenkaan katkeraa. :D

Vierailija

En aio avata sinne tiliä vaikka olisin työtön loppuikäni. En tosin ole edesmikään asiantuntija, vain tavallinen toimistorotta. Hävettäisi jos joku vsnha exä löytäisi minut sieltä ja toteaisi että eikö tuosta tuon kummempaa ole tullut.

Vierailija

Noloa? Miksi oman osaamisensa markkinoiminen olisi noloa? Se on joillakin aloilla ihan olennaista ja muillakin aloilla lienee tulevaisuutta. Eräs rekrytoija löysi minut Linkedinistä ja pääsin työhaastatteluun todella mielenkiintoisesta työstä ulkomailla. Paikka ei tullut ollenkaan julkiseen hakuun, vaan siihen etsittiin ensin sopivia ihmisiä juuri Linkedinin ja muiden vastaavien kanavien kautta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Noloa? Miksi oman osaamisensa markkinoiminen olisi noloa? Se on joillakin aloilla ihan olennaista ja muillakin aloilla lienee tulevaisuutta. Eräs rekrytoija löysi minut Linkedinistä ja pääsin työhaastatteluun todella mielenkiintoisesta työstä ulkomailla. Paikka ei tullut ollenkaan julkiseen hakuun, vaan siihen etsittiin ensin sopivia ihmisiä juuri Linkedinin ja muiden vastaavien kanavien kautta.

No varmasti toimii jos on joku erityisosaaja. Mutta kun tuntuu että nykyään siellä olisi oltava jokaisen rivityöntekijän. Siellä kuulemma ne työpaikat ilmoitetaan. Jos pitää niin piilossa ilmoitelka niin pitäkööt paikkansa v

Vierailija

Minusta on noloa, että joku tekee noin idioottimaisen aloituksen tänne ja paljastaa näin oman tyhmyytensä. Mutta hei, niin erilaisia me ollaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
LinkedIn-kontaktit on tuottanut mulle teoriassa noin 31 tonnia. Noloa? Aivan sama. 
-m35

Ei kukaan sitä sen suomaa taloudellista hyötyä kiistä. Kyse on vain itsekunnioituksesta. Nuo ovat hyvin usein ristiriidassa keskenään (lähes aina).

Vierailija

Kylläpä jotkut hurskastelevat. Ette kai sitten lähetä työhakemuksen mukana cv:täkään, kun sekin on samanlaista itsensä kehumista. Miten te kuvittelette, että hakijoiden joukosta löydetään parhaat, jos ei mitään saa kertoa pätevyydestään? Palikkatestikö? Vai se armeijan vanha kysymys: Oletko koskaan harkinnut uraa kukkakauppiaana? Asiallisesti täytelty Linkedin täydentää hakemusta ja cv:tä, se ei siis ole suinkaan huoraamista, kuten kuvittelette.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LinkedIn-kontaktit on tuottanut mulle teoriassa noin 31 tonnia. Noloa? Aivan sama. 
-m35

Ei kukaan sitä sen suomaa taloudellista hyötyä kiistä. Kyse on vain itsekunnioituksesta. Nuo ovat hyvin usein ristiriidassa keskenään (lähes aina).

Kyse itsekunnioituksesta? Sinä et varmaan laita työhakemukseen ansioluetteloa? Et tietenkään, sehän on itsensä kehumista! Miten tuo Linkedin eroaa tästä? Tai annapa olla, et ymmärrä kuitenkaan.

LinkedIn sopii johtajille ja asiantuntijoille, mutta eiväthän rivityöntekijätkään ole mitään kasvottomia toistensa klooneja :) Sinne vaan rohkeasti joka sorkka!
En edes ymmärrä, että miksi toimistorotan uraa pitäisi jotenkin hävetä? Itse arvostan hyvää ammattitaitoa, oli sitten kyseessä johtaja tai siivooja. Nykypäivänä ei ole noloa markkinoida omaa osaamistaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-m35

Mitä itsekunnioitusta se oikein on jos joudut hakemaan muiden hyväksyntää niinkin arkipäiväisessä asiassa kuin työn haussa? Poislukien ne tilanteet kun se on nepotismia, työnhaku on aina ollut ihan täyttä opportunismia.  Ajat on jokaiselle aika huonot, peruste toimivan työnhankinta-tavan hylkäämiselle ei voi enää olla ihan noin yhdentekevä.

-m35

Vierailija

Vai että huoraamista? Paras kanava työntekijälle ja työnantajalle ja pysyy helposti ajan tasalla. Tänä päivänä potentiaalinen työntekijä käydään tsekkaamassa LinkedIN:sta. Jos ei löydy, niin usein kysytään "Oletko LinkedIN:ssa?"

Tokikaan Alepan kassalle tai siivoojalle kuten ap siitä ei niin merkittävää hyötyä ole kuin asiantuntijoille.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat