Vierailija

Miksi ihmisten pitää raahata hoitojaan mukanaan sukuloimaan? Siskoni tuorein poikaystävä tunki väkisin meille joulunviettoon, ja nyt vituttaa. Joulu on ainoa aika vuodesta, kun meillä on koko perhe samaan aikaan käymässä lapsuudenkodissani, ja minulla on yleensä vain aatto + pyhät vapaata. Olisi niin kiva viettää joulu vain omalla porukalla.

Oman mieheni (yhdessä 7 vuotta ja ensi kesänä naimisiin) kanssa olemme sujuvasti viettäneet joulut eri osoitteissa, koska molemmat arvostamme näitä viimeisiä perhejouluja, ja lapsuudenkotimme myös sijaitsevat tosi kaukana toisistaan, olisi vaikea hoitaa molemmat vierailut kolmessa päivässä. Tästä oli siskoni kanssa puhetta jo viime jouluna, kun oli tuomassa silloista heilaansa. Sain sovittua että mies tulee tänne vasta välipäivinä kun minä olen jo töissä. Mutta ei - tänä vuonna oli sitten pakko tunkea tänne pilaamaan meidän muiden joulu. Tietenkin mieskin on jo vaihtunut... En ymmärrä, miksi ihmiset eivät voi kunnioittaa toisten perhejouluja? Millainen ihminen lähtee parin kuukauden ajan tuntemansa ihmisen perheen kotiin jouluksi? Ja jää vielä moneksi päiväksi yökylään?? Kyllä sapettaa. Jouduin omassa kodissani sohvamajoitukseen että mies mahtuu nukkumaan makuuhuoneessa. Perkele. Onko kohtalotovereita?

Sivut

Kommentit (126)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos miehellä ei ole omaa perhettä ja sisko ei hennonnut jättää häntä yksin jouluna?

On miehellä omakin perhe. Menevät kuulemma sinne molemmat vietettyään ensin aaton ja pyhät täällä meillä.

Vierailija

Onko alapeukuttajat tosiaan sitä mieltä, että on ok tuoda tuntemattomia ihmisiä mukanaan toisten joulunviettoon? Kukaan meistä ei ollut tavannut tätä miestä aikaisemmin, hoitaisin mieluummin tutustumisen joskus muulloin kun joululomallani. Ap

Vierailija

Minä minä minä, minä haluan että näin toimitaan niin muidenkin on näin toimittava! Jää saatana omaan kotiis ja anna muiden viettää joulua niinkuin he haluavat, tuliko yllätyksenä ettei maailma pyöri sun navan ympärillä!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä minä minä, minä haluan että näin toimitaan niin muidenkin on näin toimittava! Jää saatana omaan kotiis ja anna muiden viettää joulua niinkuin he haluavat, tuliko yllätyksenä ettei maailma pyöri sun navan ympärillä!

Siskohan tässä on ajatellut vain itseään. Asiasta etukäteen keneltäkään kysymättä pamahti paikalle hoitonsa kanssa. Ei asiasta tykänneet vanhempanikaan tai veljeni. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi sun vanhemmat ei kieltäneet? Vai määräätkö sinä vanhempiesi kodissa vieraista?

Eivät tienneet etukäteen eivätkä viitsineet ovelta poiskaan käännyttää, kun sisko ja mies ajaneet 200km päästä.

Vierailija

Mä ymmärrän hyvin ap sua. Kyllä perhe on jouluna tärkein ja se perhedynamiikka nyt vaan häiriintyy jos sinne joku outo ihminen tunkee ja varsinkin kun tietää ettei sekään oo tullut jäädäkseen. Ei tee jouluna mieli huoltaa siskon panosuhteita siis.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai että APn sisko olisi voinut jäädä kotiinsa uuden poikkiksensa kanssa, jos ennemmin halusi tämän kanssa joulun viettää? Olisin minäkin tuollaisesta suuttunut, tuntematon ihminen kotonani joulun pyhät, hyh.

Vierailija

Älä väliyä noista vittuiljoista AP. Ovat varmaan niiyä, jotka vääntävät lapset kolmelle eri miehelle ja joka joulu ja juhannus on eri heila mukana.

Veikkaisin, että suurin osa meistä suuttuisi, jos jouluksi tulisi useaksi päiväksi kutsumatta kyläilemään aivan tuntematon ihminen.

Vierailija

Eikö miehesi kuulu perheeseesi? Minä vietän joulun perheeni kanssa johon kuuluu mieheni ja tänä vuonna olimme hänen vanhemmillaan.

Eri asia jos siskosi toisi kaverinsa mukaan joka ei kuulu perheeseen mutta kyllä puoliso kuuluu!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sun vanhemmat ei kieltäneet? Vai määräätkö sinä vanhempiesi kodissa vieraista?

Eivät tienneet etukäteen eivätkä viitsineet ovelta poiskaan käännyttää, kun sisko ja mies ajaneet 200km päästä.

Tämä siis ap. Kukaan ei tiennyt tämän vierailijan tulosta, ei itseasiassa edes tiedetty että siskollani on uusi mies. Vanhemmat tykkäsivät myös kyttyrää yllätyksestä, mutta eivät kehtaa sanoa mitään kun sisko käy muutenkin kotona vain jouluisin. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikö miehesi kuulu perheeseesi? Minä vietän joulun perheeni kanssa johon kuuluu mieheni ja tänä vuonna olimme hänen vanhemmillaan.

Eri asia jos siskosi toisi kaverinsa mukaan joka ei kuulu perheeseen mutta kyllä puoliso kuuluu!

Lasketko sinä puolisoiksi kaikki yhden illan panotkin? Jos on seurustellut kuukauden, onko kyse puolisosta?

Vierailija

Jaa-a, on vaikeeta ap-paralla.
Meillä tuli puolisoni poika eilen uuden tyttöystävänsä kanssa, ei olla ennen häntä tavattu. Minusta ja puolisostani se oli oikein mukavaa! Hyvin on juuri nyt aikaa tutustua tähän ihmiseen ja mukavasti tuo näyttää meidän sakkiin sulautuneen. Ainakin vaikuttaa iloiselta ja pirteältä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mieheni kuuluu perheeseeni. Mielestäni taas alle 2kk tuttavuus ei kuulu perheeseen. Mutta me olemme miehen kanssa tottuneet tähän järjestelyyn logistisista syistä. Meillä on molemmilla töiden takia vain max 3 päivää vapaata jouluna. Minun vanhempani asuvat n. 500km päässä minun ja miehen yhteisessä kodissa, miehen vanhrmmat taas n. 200km päässä aivan eri suuntaan. Jos siis haluaisimme käydä molempien vanhemmilla, joutuisimme ajamaan 3 päivän aikana 1400km. Mieheni on ainoa lapsi joten olisi ikävä jos anoppi olisi ilman vieraita joka toinen vuosi. Olemme siis ratkaisseet tämän niin, että olemme omilla vanhemmillamme joulun, ja sukuloimme sitten muiden vapaiden aikana. Ap

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat