Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Elikkäs, ongelma on tämä. Minä tykkään juoda olutta, mutta kihlattu ei siitä pidä. Mitään alkoholi ongelmaa minulla ei ole. Tykkään vain juoda rentoutuakseni raskaan työpäivän pääteeksi ja joskus viikonloppuisin käydä kavereiden kanssa baarissa ja silloin saattaa mennä muutama teräväkin, että pääsee vauhtiin. Akka on jo muutaman kerran meinannut lähteä, mutta olen luvannut lopettaa juomisen, tai ainakin vähentää joksikin aikaa. On se siitä leppynyt sitten, eikä ole lähtenyt. Nyt eilen aattona akka hermostui pahemman kerran ja on nyt ihan tossisaan,että hommaa oman kämpän ja lähtee. Mitä mä yritän seuraavaksi? Pitäisikö mennä naimisiin, vai millä se uskois, että kyllä mä sitä oikeasti rakastan. Pitäähän miehen kuitenkin saada rentoutua.

Sivut

Kommentit (37)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Noihin alkoniuhoihin naisiin ei oikeastaan auta mikään naimisiinmeno. Kannattaa miettiä joko pitkiä puhumisia, onko taustalla jotain kotitraumaa tms. Tai sitten alat raittiiksi tai jätät sen. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anna sen hakea parempi mies.

Mitäs vikaa minussa muka on?!? Teen työni ja höpöttelen mukavia, siivoan ku se niin pyytää.

Vierailija

Jos vaimoke ei tykkää että otat, mutta sinä tykkäät ottaa, niin suosittelen, että etsit uuden naisen jota ottamisesi ei haittaa. Muuten suosittelen reipasta vähentämistä.

Vierailija

Jos tarvitset "muutaman" terävän päästäksesi vauhtiin, ja alkoholi on sinulle synonyymi rentoutumiselle, sinulla ON alkoholiongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos tarvitset "muutaman" terävän päästäksesi vauhtiin, ja alkoholi on sinulle synonyymi rentoutumiselle, sinulla ON alkoholiongelma.

Vitut ole! Normaalisti juon vain kaljaa. Viikonloppuina vain teräviä ja silloinkin vain yleensä kirkkaita. Ei mitään viskejä. Eikö täältä vittu saa kunnon vastauksia? Minusta akka on niuho, kun se nipottaa muutamasta oluesta iltaisin.

Vierailija

Juu, hän on sinulle liian niuho. Jätä hänet ja vaihda sellaiseen, joka itsekin juo samaa tahtia kanssasi; elämä helpottuu kummasti. Mutta huolehdi kuitenkin ehkäisystä.

Kyllä se siitä sitten iloksi muuttuu.

Vierailija

Jos joka päivä pitää ainakin se muutama olut ottaa, kyse on selvästä riippuvuudesta. Ja vielä baarissa vauhdilla muutama terävä, että saa nousuhumalan päälle.

Jos jostain kumman syystä kosisit, toivottavasti naisystäväsi ei suostu. Täysin typerä ajatus, koska teillä on täysin erilaiset näkemykset juomisestasi.

En ikinä tekisi lapsia sinunkaltaisesi juopon kanssa.

Vierailija

Paljonko on muutama, aidosti? Miten vkl sujuu baarireissun jälkeen?

Kotiaskareet pitäisi kyllä sujua pyytämättäkin, mikään ei ole niin raivostuttavaa kun patistaa aikuista (ja hyvällä lykyllä sitten pitää kuukausi kehua kun niin hienosti imuroit)

Vierailija

Kumpaa ap rakastaa enemmän, naistaan vai sitä kaljapulloa? Ja sitten kun olet tehnyt päätöksen niin alat tuumasta toimeen.

Mikäli et ymmärtänyt niin selvennykseksi, joko menet naimisiin sen kaljapullon kanssa tai naisen. Molempia et voi saada.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vitut ole! Normaalisti juon vain kaljaa. Viikonloppuina vain teräviä ja silloinkin vain yleensä kirkkaita. Ei mitään viskejä. Eikö täältä vittu saa kunnon vastauksia? Minusta akka on niuho, kun se nipottaa muutamasta oluesta iltaisin.

Kunnon vastaukset on niitä joissa tuetaan sinua ja sanotaan että "akka" on väärässä?
Ottamatta kantaa alkuperäiseen juomisasiaan olen sitä mieltä, että jo se että kutsut kumppaniasi akaksi on huonon parisuhteen merkki. Erotkaa ja mieti itseksesi, mitä alkoholi merkitsee sinulle ja miten toivot sinua kohdeltavan ja miten sinun kuuluisi kohdella (ja puhutella) muita ihmisiä. Äläkä ryntää suinpäin uuteen parisuhteesen vaan pohdi ensin mitä haluat elämässäsi ja mikä on sinulle tärkeää.

Vierailija

Te naiset olette kaikki samanlaisia syytteliöitä! Kun tulee neuvoa kysymään, niin aletaan syyttelemään alkoholistiksi! Totta kai mä sitä naistani rakastan mutta en mä nyt jumalauta ala ainoaa keinoani jättämään, että saa rentoutua. Oluthan on hyvää ja terveellistä. Nehän juo euroopassakin sitä ihan helvetisti enemmän. Ei sitä mulla mene edes paljon. Muutama illassa ja aamulla olen aina ajokunnossa ja pystyn töihin ihan hyvin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Te naiset olette kaikki samanlaisia syytteliöitä! Kun tulee neuvoa kysymään, niin aletaan syyttelemään alkoholistiksi! Totta kai mä sitä naistani rakastan mutta en mä nyt jumalauta ala ainoaa keinoani jättämään, että saa rentoutua. Oluthan on hyvää ja terveellistä. Nehän juo euroopassakin sitä ihan helvetisti enemmän. Ei sitä mulla mene edes paljon. Muutama illassa ja aamulla olen aina ajokunnossa ja pystyn töihin ihan hyvin.

Olet saanut asialliseen kysymykseesi asiallisia vastauksia mutta et sellaisia kuin halusit saada. Sen seurauksena haukut kaikki naiset syyttelijöiksi. Nyt on selvästi itsetutkiskelun paikka.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin, paljonko on muutama? 2, 5 vai 8? Tuollainen paskantärkeä perustelu kyllä viittaa jonkinmoiseen vääristyneeseen alkoholinkäyttötapaan.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat