Vierailija

Olen yksinhuoltaja ja ex mieheni sisko perheineen on muistanut lapsiani joka joulu. He ovat myös keskimmäisen kummeja. Me olemme vastavuoroisesti tietysti muistaneet heitä jouluna. Lapsille omat paketit ja aikuisille yhteinen. Nyt olemme eronneet mieheni kanssa, mutta ihan hyvissä väleissä silti.
Miehen sisko ja hänen miehensä omistavat ihan menestyneen yrityksen, joten rahasta tuskin on pulaa. Itse olen matalapalkka-alalla ja ex aikuisopiskelija.
Silti muistimme heitä, neljää lasta ja vanhempia ihan kunnon lahjoilla.
Tiedän, että lahjat ovat lahjoja, eikä vastavuoroista kaupankäyntiä.
Ihmetyttää vain, sillä näin ei ole ennen tapahtunut.
Mitä pitäisi ajatella? Haluavatko he lopettaa lasten joulumuistamiset vain koska olemme eronneet?
Eikö lapset enää olekkaan serkkuja keskenään?
Ja ei ole Porvoosta. Ihan aito ja oikea tilanne. Teenkö nyt mielessäni kärpäsestä härkäsen vai onko teistä muistakin outoa? Tulee mieleen, että exän sisko olisi suuttunut minulle henk. Koht koska erosimme.
?

Kommentit (11)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Musta oli luontevaa, että miehen puolen suku ei pidä muhun yhteyttä eron jälkeen.

Ja jouluna muistetaan vain niitä, joita tavataan. Näin ainakin minulla on tapana. Jos en tapaisi veljeni exää lapsineen, niin antaisin lahjat sitten, kun seuraavan kerran nähdään. En tajua miksi pitäisi ostaa lahjoja ihmisille joita ei edes näe.

Vierailija

En meinaa lopettaa muistamista. Serkut ovat meille erityisen rakkaita. Toiset saivat kummeiltaan kyllä lahjan, mutta keskimmäinen ei.
Minusta sika tökeröä, ajatteli asiaa mitenpäin vaan..
ap

Vierailija

en kyllä ymmärrä, miksi serkkuja pitäisi muistaa. Ja miksi aikuiset ostavat toisilleen lahjoja.

Siitä olen samaa mieltä, että omaa kummilasta tulee muistaa.

Vierailija

No huh, kuulostaa kurjalle. Onneksi meillä säilyt lämpimät välit miehen äitiin ja siskoon eron jälkeenkin, vaihdamme lahjat puolin ja toisin ja tapaamme muutenkin kuin vain jouluna. Samoin itse olen säilyttänyt välit veljen exään ja poikaan muutenkin kuin "vain" veljen kautta, vaikka erosivat niin pidän häntä omien lasteni tätinä. 

Vierailija

Minusta kyseinen käyttäytymismlli kertoo ei niin mairittelevasta luonteesta/arvoista.
Jos siis aiemmin on muistettu, mutta nyt yhtäkkiä enää ei! Kyseessä on kuitenkin veljen lapset ja vielä kummilapsi!
:o
Ehkä joku väärinkäsitys on sattunut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minusta kyseinen käyttäytymismlli kertoo ei niin mairittelevasta luonteesta/arvoista.
Jos siis aiemmin on muistettu, mutta nyt yhtäkkiä enää ei! Kyseessä on kuitenkin veljen lapset ja vielä kummilapsi!
:o
Ehkä joku väärinkäsitys on sattunut?

Ehkä pukki pölli juuri tämän mamman säkin!

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat