Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

.

Sivut

Kommentit (21)

Vierailija

Nainen ei häpeile vartaloaan, vaan antaa minun hyväillä ja tutkia sitä joka kohdasta. Saan tyydytystä, kun koskettelen ja naista. Minun ensimmäinen orgasmi laueten naisen suuhun ja sen jälkeen annan naiselle suuseksiä ja ensimmäisen orgasmin. Kun kalu herää, niin yhdyntää ja jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, suristelen lelulla tai suulla naiselle orgasmin oman jälkeen. Molempien tyydytyksen jälkeen alasti vierekkäin makoilua, halailua ja pussailua.
Sinkkumies

Vierailija

Rakastelu,jossa tunteet molemminpuolisesti mukana. Molemmat toisilleen täysin antautuneina,ilman pelkoa,ilman häpeää. Tässä tilassa voi päästä pyörtymisen rajamaille,euforiseen tilaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vähän vaikea sanoa mikä on taivaallista kun tykkään niin paljon kaikesta. Savut saa kyllä kaiken tuntumaan entistä paremmalle että vaikutuksen alaisena paneminen on varmaan sitä taivaallisinta. Lisääntynyt tuntoherkkyys, orgasmin voimakkuus ja sen orkun pituus ovat niitä syitä miksi savuissa tuntuu paremmalta.

Hyvältä tuntuu kaikki ihan selvänäkin. Pelkkä naisen aloite on aika mahtavaa. Yksi totuus sekin että hyvää suihinottoa ei voita mikään. Ei maar tässä pitää siirtyä sanoista tekoihin. Saa neito valita mitä ja miten.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Nainen ei häpeile vartaloaan, vaan antaa minun hyväillä ja tutkia sitä joka kohdasta. Saan tyydytystä, kun koskettelen ja naista. Minun ensimmäinen orgasmi laueten naisen suuhun ja sen jälkeen annan naiselle suuseksiä ja ensimmäisen orgasmin. Kun kalu herää, niin yhdyntää ja jos nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, suristelen lelulla tai suulla naiselle orgasmin oman jälkeen. Molempien tyydytyksen jälkeen alasti vierekkäin makoilua, halailua ja pussailua.
Sinkkumies

Nyt kysyttiin miesten mielipidettä...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies

Nyt kysyttiin miesten mielipidettä...

Niin?
Sinkkumies

Vierailija

Orgasmi tuntuu aina samalta.

Tärkeintä on saamisen ja antamisen ilo. En voisi kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa, joka ei edes näyttelisi pitävänsä seksistä.

Itse tunnelmaan tietenkin virittyy parhaiten, kun nainen on iloinen, halaa ja pussaa spontaanisti antaa itsekkin ymmärtää, että häntä panettaa. Jalat ristissä kirjaa lukeva nainen ei ihan heti inspiroi, sillon käyn vaikka mieluummin harrastamassa sooloseksiä fyysisen tarpeen täyttämiseksi.

M:42

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Orgasmi tuntuu aina samalta.

Tärkeintä on saamisen ja antamisen ilo. En voisi kuvitella harrastavani seksiä naisen kanssa, joka ei edes näyttelisi pitävänsä seksistä.

Itse tunnelmaan tietenkin virittyy parhaiten, kun nainen on iloinen, halaa ja pussaa spontaanisti antaa itsekkin ymmärtää, että häntä panettaa. Jalat ristissä kirjaa lukeva nainen ei ihan heti inspiroi, sillon käyn vaikka mieluummin harrastamassa sooloseksiä fyysisen tarpeen täyttämiseksi.

M:42

Vastasin jo tuossa nelosena. Omat orkut ei ole aina samanlaisia. Aidosti halukas nainen on kiihottava siitä olen samaa mieltä. Tänään olen saanut suuta, käsiä ja pillua. Jostain syystä tahdon niitä lisää.

Vierailija

Se että nainen tekee aloitteen, ottaa sitten suihin ja ratsastaa päällä siihen asti että tulee siemensyöksy.

Tietenkin. Ei tämän pitäisi olla yllätys kenellekään naiselle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se että nainen tekee aloitteen, ottaa sitten suihin ja ratsastaa päällä siihen asti että tulee siemensyöksy.

Tämä.

Vierailija

Syväkurkku. Niin harvinainen taito, ettei kukaan osaa siitä edes haaveilla. Mutta minäpä olen saanut ja se on ihan oma juttunsa. Parasta.

aviomies.10v jo

hyvä imu loppuun asti mlkein vielä parempi jos 69ssä eli saa itse puohata samaan aikaan. myös nainti jossa nainen vie ja on stayupseissa. esim ratsasten tissut suuhun ja puristelleen lantioilla orggu lienee paras asennoista

tietysti joku ylläri sivuhyppy ois ok jossa nainen ois juuri fantsujeni kohde eli tekis ne mist pidän

Vierailija

Hieman häpeävä, mutta kiimainen nainen pikkuhousuissa ja rintsikoissaan. Nainen värisee kun varmoin ottein otan hänet syliini ja koskettelen joka puolelta. Hiljalleen määrätietoisesti etenen pikkuhousuihin, jotka hoidetaan kostuneiksi. Pidän hellästi, mutta tiukasti tukasta kiinni ja kontrolloin naista kun hän vavahtelee sylissäni nöyränä ujoutensa ja häpeilemättömän käsittelyn aiheuttaman mielenliikutuksen vallassa. Ehkä hän tulee jo siitä ensimmäisen kerran. Nostan hänet vaivatta käsilleni ja nuoleskelen mistä mieli tekee matkalla sänkyyn. Siellä hän saa maistaa kaluani ja ottaa sen juuri niin syvälle suuhun kun näen tarpeelliseksi. Naisesta riippuen pidän huolen siitä että hän vähintään voihkii ennen kuin työnnyn sisään haluamassani asennossa haluamaani reikään. Mikäli voihkina on liian kovaa niin sitä voidaan hiljentää laittamalla käsi suun eteen tai jos sitä ei ole riittävästi, kasvattaa läimäyttelemällä perseelle ja tisseille. Antaakseni naiselle vielä vähän lisää kiusoittelen häntä käyttämällä härskiä seksilelua paniessani lopuksi perseeseen samalla kertoen minkälainen pikkulutka hän onkaan. Mikäli meikit, vaatteet ja lakanat on sotkettu kunnolla nainen jätetään miettimään tapahtunutta mällit suussaan ihmetellen omaa täydellistä antautumistaan ja häpeillen salaista nautintoaan. :)

Koita ite

Varmalt anaiselta saa taivaallista seksiä

Silloin kun nainen haluaa, että mies nauttii, niin hän myös tekee kaikkensa sen eteen.
Seksi ei ole koskaan "jyystämistä anaaliin"

Se on herkkä yhdessä oloa ja molempien herkistelyä.
Haluan naista, joka halua aminua ja uskaltaa näyttää sen ja tehdä sen eteen töitä.
Se ei tarkoita runkkaamista, imemistä ja perseen levitystä vaan henkistä yhteyttä ja molempien halua.

Vierailija

Kun tulen naiseen takaapäin ja nainen antaa mun lennättää sieltä spermat pakaroille, selälle, niskaan, hiuksiin ja viimeinen sykäys vielä pään yli lattialle tai seinälle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hieman häpeävä, mutta kiimainen nainen pikkuhousuissa ja rintsikoissaan. Nainen värisee kun varmoin ottein otan hänet syliini ja koskettelen joka puolelta. Hiljalleen määrätietoisesti etenen pikkuhousuihin, jotka hoidetaan kostuneiksi. Pidän hellästi, mutta tiukasti tukasta kiinni ja kontrolloin naista kun hän vavahtelee sylissäni nöyränä ujoutensa ja häpeilemättömän käsittelyn aiheuttaman mielenliikutuksen vallassa. Ehkä hän tulee jo siitä ensimmäisen kerran. Nostan hänet vaivatta käsilleni ja nuoleskelen mistä mieli tekee matkalla sänkyyn. Siellä hän saa maistaa kaluani ja ottaa sen juuri niin syvälle suuhun kun näen tarpeelliseksi. Naisesta riippuen pidän huolen siitä että hän vähintään voihkii ennen kuin työnnyn sisään haluamassani asennossa haluamaani reikään. Mikäli voihkina on liian kovaa niin sitä voidaan hiljentää laittamalla käsi suun eteen tai jos sitä ei ole riittävästi, kasvattaa läimäyttelemällä perseelle ja tisseille. Antaakseni naiselle vielä vähän lisää kiusoittelen häntä käyttämällä härskiä seksilelua paniessani lopuksi perseeseen samalla kertoen minkälainen pikkulutka hän onkaan. Mikäli meikit, vaatteet ja lakanat on sotkettu kunnolla nainen jätetään miettimään tapahtunutta mällit suussaan ihmetellen omaa täydellistä antautumistaan ja häpeillen salaista nautintoaan. :)

Olen virallisesti märkä luettuani tämän. Ainoa erona se, että mä en suostuis häpeämään ;)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen, nainen tekee kaiken työn yksin? No joo, ei olekaan yllätys. ;)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat