Äiti5

Rakastan lahjoja ja yllätyksiä, näytän lehdestä suoraan minkä tuotteen haluan lahjaksi. Kun lahjan oston aika tulee niin saan jotain ihan muuta mitä toivoin ja yleensä vielä juuri sellaisen mitä en halua. Olen kertonut miehelleni mistä en pidä ja mitä en halua. Onko miehillä todellakin korvat koristeena(!)

Tein tänä vuonna joululahjan ostamisen helpoksi, tilasin verkkokaupasta joululahjan, maksoin ja miehen tarvitsi vain noutaa se postista ja paketoida. Ei näkynyt lahjaa, kysyin aamulla missä tämä lahja on niin mies vastasi että: äh, unohdin, miksi et muistuttanut (?)
Vihaan rihkamaa ja sain lahjaksi Guess:n rannekorun. En kehtaa sanoa miehelleni että se on aivan kamala. 20-vee pissikset käyttää sellaisia. Ei viiden lapsen äiti joka tekee 70.000€ vuositulot pidä 50€ rihkama koruja.
Lisäksi sain 3 kirjaa, mielensäpahoittajan kaikki osat. Luoja, nyt luen eläkeläismiehen muistelmia ja itkua pidättelen.
Taas yksi pettymysten joulu.

Ehkä jollain menee vielä huonommin...

Kommentit (6)

Vierailija

Kiittämättömyys on maailman palkka. Minä en saanut mieheltäni mitään, mutta jouluni ei siitä pilaan mennyt. Tärkeintä joulussa on yhdessä olo rakkaiden kanssa. Ja on myös mukava nähdä lasten ilmeet heidän avatessa pakettejaan. Itselleni lahjojen antaminen on tärkeintä. Terveisin kahden lapsen parikymppinen äiti, joka käyttää Guessin kaulakorua

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Rakastat yllätyksiä ja sitten olet pettynyt kun saat yllätyslahjan, etkä sitä minkä toivoit. Tästä syystä en osta enää lahjoja, kun ei naisille kelpaa mitään. Jos mies ostaisi sen mitä toivoit, niin sitten vikuisit kun hän ei osaa yllättää.

Suklaapuoti

Noh, minä olisin miehenäsi ollut valmis sinulle ostamaan vaikka kultakaulakorun, mutta olisitko sinä ollut valmis antamaan siitä palkaksi minulle sinun konvehtiasi eli anusta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oikea tyytymättömyyden torvi!

Pitikö tähän vetää omat tulotkin?

Pakkohan se on, jotta provossa olisi lentoainesta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat