Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Sain lahjaksi kylpylälahjakortin, 40 euroa. Ihan kiva, tietenkin, mutta kun ei tuolla saa yhtään mitään! Pelkkä sisäänpääsy on 25 e/henkilö, ja juuri selasin hinnastoa, ja halvin hoito tuolla on 85 euroa! Minkä lisäksi kylpylä on keskellä ei-mitään, ja sinne pitäisi mennä taksilla. Ei oikein huvita lähteä tuonne yksin lillumaan, kun ei ole yhtään ylimääräistä rahaakaan tällä hetkellä. Että ihan kiva lahja, mutta ei loppuun asti ajateltu... Taitaa jäädä käyttämättä :(

Sivut

Kommentit (193)

Vierailija

Ikävä sanoa, mutta taitaa sun  lahjakortti olla vielä joku "kierrätyslahja", jonka antaja on itse saanut jostain eikä keksi sille käyttöä. Aika tyyris lippu uimahalliin toki.

Vierailija

No pääset uimaan ja saunaan kerran.. Ja samalla reissulla syömään esim pitsat. Pyydä kaveri mukaan, luonnollisesti hän maksaa oman osuutensa kuten normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sulla ei ole itselläsi rahaa, mutta toisilta olet vaatimassa? Pitäisikö sulle kaikki maksaa, on sullakin ongelmat. Käy sossussa valittamassa :D

Vierailija

Niin. Olisi tuonut sulle vaikka suklaarasian ja antanut tuon jollekin, joka pystyy siihen laittamaan lisää tai tykkää käydä päiväseltään kylpylässä.

Hyvää joulua.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa, mutta taitaa sun  lahjakortti olla vielä joku "kierrätyslahja", jonka antaja on itse saanut jostain eikä keksi sille käyttöä. Aika tyyris lippu uimahalliin toki.

Voi hyvin olla. Sinänsä vähän hassua, kun antajat tietävät, että uin paikallisessa uimahallissa ilmaiseksi (koska heillä on sama etu). Ehkä pitäisi laittaa vahinko kiertämään?

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No pääset uimaan ja saunaan kerran.. Ja samalla reissulla syömään esim pitsat. Pyydä kaveri mukaan, luonnollisesti hän maksaa oman osuutensa kuten normaalisti.

Olisipa tuolla edes pizzeria, mutta kyseessä on ns. fiinimpi paikka, jossa vain a la carte -ravintola, ja lahjakortn ylijäävällä osuudella saa pelkän alkuruuan.

Mutta en siis sano että huono lahja, ajatus oli kyllä ihana! Olisivat kyllä voineet kylpylästä huomauttaa, että lahjakortilla ei saa oikein mitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole itselläsi rahaa, mutta toisilta olet vaatimassa? Pitäisikö sulle kaikki maksaa, on sullakin ongelmat. Käy sossussa valittamassa :D

Kuule, jos olet itse sossun varassa, niin sulle voi tulla yllätyksenä, että meillä töissäkäyvillä voi olla rahat tiukilla. Se johtuu ihan siitä, että itse maksamme elämämme, esimerkiksi vuokrat tai vastikkeet, ruuat, vaatteet, lasten elatuksen ja harrastukset jne. Teillä voi tietenkin olla toisin, mutta meillä ei ole tapana esim. laittaa lapsia kulkemaan liian pienissä vaatteissa tai syömään pelkkää puuroa monta päivää putkeen, ihan vaan siksi että mamma pääsisi kylpylään hemmottelulomalle. Tärkeysjärjestys kuntoon nyt!

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin. Olisi tuonut sulle vaikka suklaarasian ja antanut tuon jollekin, joka pystyy siihen laittamaan lisää tai tykkää käydä päiväseltään kylpylässä.

Hyvää joulua.

Kiitos, hyvää joulua sinnekin :) Ehkä voisi tosiaan kysellä haluaisiko joku muu tämän. Tulisi edes käyttöön.

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt heti tarvi käyttää? Pyydä joku kaveriksi. Vaihtelu virkistää 😊

Melkein pitäisi, voimassa 4 kk ja minulla on la 19. tammikuuta... Sitten jälkivuodot, ja tuskinpa haluan jättää pikkuvauvaa hoitajalle... :)

Ap

Vierailija

Tottakai sulla on la etkä pääse sitten enää koskaan mihinkään. Miksi et nyt vaan lähde jonkun kanssa ja pyydä häntä maksamaan erotus 10 eur? Menisikö suht tasan jos kaveri kuskaisi?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän sitä nyt heti tarvi käyttää? Pyydä joku kaveriksi. Vaihtelu virkistää 😊

Melkein pitäisi, voimassa 4 kk ja minulla on la 19. tammikuuta... Sitten jälkivuodot, ja tuskinpa haluan jättää pikkuvauvaa hoitajalle... :)

Ap

Niin outo tuo voimassaoloaika, että senkin puolesta pakko sanoa, että kierrätyslahja. Eiköhän lahjakortit ole yleensä voimassa vähintään 6-12kk? 

Vierailija

Lahjakortilla saa siis kylpyläkäynnin ja arkiruuan? Mun mielestäni se on kiva lahjakortti, ap:n mielestä ei mitään. Miten ahneita ihmiset on?

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat