Vierailija

mies joka on viestitellyt tiiviisti kanssasi ja ehkä olette tavanneetkin joitakin kertoja, samanaikaisesti viestittelee muidenkin naisten kanssa ja tapaileekin ehkä heitä?

Minua niin oksettaa, kun jokainen mies jota olen treffannut, on viestitellyt muillekin naisille (esim. facebookkiin kuvien alle kehuvia kommentteja ja sydämiä) ja pari tyyppiä jopa minun nähden laitteli whatsapp-viestejä muille naisille ( eivät olleet mitään sukulaistyttöjä). Miten miehiin pystyy luottamaan?

Sivut

Kommentit (114)

Vierailija kirjoitti:
pari tyyppiä jopa minun nähden laitteli whatsapp-viestejä muille naisille ( eivät olleet mitään sukulaistyttöjä). Miten miehiin pystyy luottamaan?

Jos mies ei treffeillä pysty pitämään kännyä äänettömällä ja kokonaan pois käsistä niin => ei jatkoon.

Vierailija

arvaa kuinka kauan menee saada naiset edes viestittelemään?  Ja jos muutaman treffin jälkeen katkaisee yhteydet muihin niin sitten saa useamman vuoden työskennellä ennen kuin mitään tapahtuu.  Parisuhteen alettua tosin on hyvä lopettaa viestittely.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
arvaa kuinka kauan menee saada naiset edes viestittelemään?  Ja jos muutaman treffin jälkeen katkaisee yhteydet muihin niin sitten saa useamman vuoden työskennellä ennen kuin mitään tapahtuu.  Parisuhteen alettua tosin on hyvä lopettaa viestittely.

Riippuu varmaan henkilöstä, mutta kyllä niitä naisia useammilla sinkkumiehillä tuntuu olevan useampi samanaikaisesti "varalla". Ja himoviestittelijät harvoin muuttavat tapojaan edes parisuhteessa, esim. Ilkka Kanervakin on aika kova poika testaamaan. :')

Olipa tosi hupaisaa, kun eräs deitti sanoi asentaneensa kännykkään mtv3 uutissovelluksen, joka aina piippaa, kun jokin uutinen tuli puhelimeen. Miehellä kun kännykkä piippaili tuon tuosta. Näytti sitten minulle kuvia kännykästään ja jonkun sutturan viesti lävähti whatsapista ruutuun. Että semmonen maikkarin uutispalvelu.

Vierailija

Amerikkalainen deittailukulttuuri on tullut Suomeen? Siellähän pyöritellään useita tyyppejä pitkänkin aikaa, kunnes ryhdytään oleen jonkun kanssa vakituisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tätä harrastaa naiset ihan yhtä lailla... Jokaisella tuntemallani sinkkunaisella on useampi mies "työn alla".

Ei minulla ainakaan aika riitä monien kanssa tekstailuun tai treffailuun. Ja kyllähän se yleensä niin päin menee, että mies on enemmän viettiensä (=munansa) vietävissä. Naiset pidättäytyvät yhdessä miehessä kerrallaan. T. Sinkkunainen

Vierailija

Niin että heti kun "pääsee" treffeille, niin välit poikki kaikkiin muihin ihmisiin, vai? Kauhea ajatus, jos joku ripustautuisi minuun niin totaalisesti.

Vierailija

Ei haittaa. Hänhän vain haluaa jonkun itselleen siinä tapauksessa. Itsekin viestittelen useammalle kuin yhdelle miehelle ja valitsen heistä parhaan lopulta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
ei häiritse kun en halua tavata ketään enkä lässyttää kenenkään kanssa. 

Joo en minäkään kohta enää, kun joka kerta saa pettyä. Ehkä alan lesboksi. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä tätä harrastaa naiset ihan yhtä lailla... Jokaisella tuntemallani sinkkunaisella on useampi mies "työn alla".

Mulla ei ole koskaan ollut. Tapailen yhtä miestä kerrallaan.

Vierailija

Toki häiritsee, jos viestittelee muiden kanssa minun läsnäollessani ja jos jo seurustelemme. Ei häiritse, mikäli vasta deittailemme, emmekä ole sitoutuneet toisiimme, mikäli ei viestittele silloin kun olen paikalla. Deittailuun mielestäni kuuluu viestittely usean kanssa. Teen niin itsekin. Sitten kun on sovittu, että tapailemme vain toisiamme, jäävät muut deitit pois. Tätä periaatetta olen noudattanut itse ja mielestäni toimii hyvin.

Vierailija

Naisten kanssa on niin hankala saada sovittua livetreffejä, että kannattaa olla useampi nainen yhtä aikaa kierrossa ja vaikea saada uusia naisia joille viestitellä, että ei kannata hylätä muita naisia yhden takia. Aina kun juttu on mennyt vakavaksi olen lopettanut muille naisille viestimisen.
Sinkkumies

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niin että heti kun "pääsee" treffeille, niin välit poikki kaikkiin muihin ihmisiin, vai? Kauhea ajatus, jos joku ripustautuisi minuun niin totaalisesti.

No ei se kovin kohteliasta ole tekstailla muiden naisten kanssa treffeillä ollessa. Antaa aika pelurin vaikutelman, mikä on turnoff.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
arvaa kuinka kauan menee saada naiset edes viestittelemään?  Ja jos muutaman treffin jälkeen katkaisee yhteydet muihin niin sitten saa useamman vuoden työskennellä ennen kuin mitään tapahtuu. .

Näinhän se on meillä keskiverto miehillä. Keskiverto naisilla ihan eri juttu, kysyntää riittää.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole koskaan ollut. Tapailen yhtä miestä kerrallaan.

Nössö

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat