Vierailija

Olen ollut neljä vuorokautta yhtäperää sukulaisilla, paikalla on lähiomaisia n. 8 hlöä. Huomisen jälkeen pääsen oleilemaan rauhassa.

Paikassa, jossa olen, kuuluu koko ajan ihmisten ääniä, naurua, keskustelua, joululauluja. Välillä tulee vieraita käymään jne. Yhteistä puuhaa ja aterioita ison pöydän ääressä on joka päivä.

Olen muutenkin vähäenergistä ihmistyyppiä, mutta nyt olen jatkuvasti rättiväsynyt. Meinaan nukahdella pitkin päivää.

Liekö tämä jokin häiriö, että sosiaaliset tilaisuudet ja yhdessäolo väsyttää? Vai meneekö vielä persoonallisuuden piikkiin? Olen introvertti. Ovatko jotkut synnynnäisesti kyvyttömiä yhdessäoloon pidempään kuin muutaman tunnin kerrallaan?

Kommentit (4)

Vierailija

Ei toi ole häiriö eikä peresoonallisuus. KAIKKIA väsyttää kun on neljä päivää katseellut puolituttujs yhteen menoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sellaisia me jotkut introvertit vain olemme - ei 24/7 jaksa vieraita (vaikkakin läheisiä ovat) hääräämässä ympärillä. Tai ainakin se uuvuttaa.

Jotkut vain kaipaavat enemmän omaa aikaa rauhoittumiseen ja itsekseen oleiluun. Minä olen myös yksi heistä. :)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat