körssinröyhyttäjä

Minulla tulee tupakasta hyvin usein oksennusefekti ja laatta on hyvin lähellä lentää. Jos yritän polttaa aamukahvin jälkeen, kahvit myös tulevat ylös.

Kännissä ja rentoutuneena pystyn yleensä polttamaan ongelmitta jopa monta tupakkia putkeen. Myös tupakkamerkillä on vaikutusta. Pall mallista meinaa tulla vatsalaukku ja keuhkot tulla pihalle hetken imuttelun jälkeen. Vihreä kent on ainoa oikeastaan mitä pystyn röyhyttämään.

Enkö vain osaa vai onko elimistössäni joku automaattinen suojaus "älä tee tätä". Noh 8v olen kuitenkin väkisin jo tehnyt.

Kateellisena kun katson kaverit pystyvät nauttimaan kessuistaan aina.

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi ihminen olla tyhmä, vaikka on viisas kroppa.

Mitä tässä on tyhmää? Haluaisin tietää miksi kehoni selkeästi hylkii tupakkaa, siis ihan oikeasti hylkii, mutta kaikki muut pystyvät polttamaan ongelmitta. Ne ketkä polttavat siis.

Sitä en myöskään ymmärrä miten joku voi polttaa ja kävellä samaan aikaan. Itselleni mahdottomuus.

Vierailija

Tupakoinnista tulee monille ihmisille varsinkin aamulla paha olo, sydän hakkaa ja tärisyttää. Itekin joutunut muutaman kerran käymään pitkäkseen, kun on tullut niin huono olo. Nää on kehon myrkytysoireita. Sulla vaan kroppa reagoi myrkyttämiseen vähän rajummin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tupakoinnista tulee monille ihmisille varsinkin aamulla paha olo, sydän hakkaa ja tärisyttää. Itekin joutunut muutaman kerran käymään pitkäkseen, kun on tullut niin huono olo. Nää on kehon myrkytysoireita. Sulla vaan kroppa reagoi myrkyttämiseen vähän rajummin.

Myös krapulat ovat minulla aivan järkyttäviä. Laattaa lentää yleensä aamusta iltaan ja liikuntakykyä ei ole.  Itseasiassa esimerkiksi kalja meinaa aiheuttaa saman efektin kuin tupakka. Siksi keskityn mahdollisimman paljon drinkkeihin missä ei maistu viina.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat