lapsekas?

Tuli oikeasti ihan pahamieli :( kyselin tässä joulun lähestyessä ,että onko ostanut minulle mitään ja sanoi ostaneensa kivan lahjan minulle... No eipä ollutkaan... Kuulostan joo ehkä lapsellisesta, mutta olis sanonu suoraa ettei oo mitää ja se olis ollu ihan fine mullekki... Mut jotenki ku odotin että jotain kivaa tulossa ja sit ei ookkaa mitää nii tuli paha mieli :(

Kommentit (19)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tää on siis niin helppo: lupaat miehelle illalla seksiä ja sitten sanot, että no enpäs olekaan sillä tuulella. Ja sitten naurat siihen iloisesti, että et kai tosissasi uskonut.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olisit sanonut rihkamakorviksista joissa muovinen pidike takana??

Joka ketjuunko sinä niistä korviksista uliset?? Valita sille miehelles!

Vierailija

Mä en nyt oikeesti toivonut mitään. Joskus on ollut toisin. Mies ei osaa ostaa ellen sano suoraan mitä. Eilen käytiin kirjakaupassa ja sieltä otin sen Larsonin jäämistön uuden kirjan. Ihan ok. Melkein kuin itse olisin itselleni ostanut. Meillä on yhteiset rahat (minä tienaan enemmän)

lapsekas?

Vierailija kirjoitti:
Tää on siis niin helppo: lupaat miehelle illalla seksiä ja sitten sanot, että no enpäs olekaan sillä tuulella. Ja sitten naurat siihen iloisesti, että et kai tosissasi uskonut.

juu ei tuu kyllä vähään aikaan lohkeamaan...

Vierailija

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:

Joka ketjuunko sinä niistä korviksista uliset?? Valita sille miehelles![/quote

Miltä itestäs olis tuntunut korviksien uutena omistajana?

lapsekas?

Vierailija][quote=Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joka ketjuunko sinä niistä korviksista uliset?? Valita sille miehelles![/quote

Miltä itestäs olis tuntunut korviksien uutena omistajana?

Varmasti ees vähä paremmalta

Apn mies on ollut todella ajattelematon. Edes jotain, edes se konvehtirasia. Tarvitsisit lohtuhalin.

Itse kun otan tuommoiset rihkamakorvikset muovisilla jutsukoilla ihan harkittuna lahjana. Koska mä tykkään hopeasta ja rihkamasta. Ostelen aina koruni katustandeilta. Mitä isompi pääkallo, sen komeempi. Ehkä vähän blingiäkin voi olla.

Vierailija

kyllä maar ne lahjat täytyy itse ostaa! Mies valitti taas, ettei osaa ostaa. Joten ostin itse , ja kerroin miehelle vain hinnan, jonka antoi minullr. Onpahan lahjan sisältö yllätys jollekin. Laitoin lahjaan kiinni vielä kauniin kortin "hyvää joulua! Rakkaudella "Jussi". P.S. Lupaan siivota talon joka viikko!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Joka ketjuunko sinä niistä korviksista uliset?? Valita sille miehelles!

Joku muu esiintyy täällä minuna ja spämmää tästä lahjasta joka ketjuun. En käsitä miksi. Varmaan antanut jollekin aikoinaan itse saman lahjan. Eli olen kirjoittanut asiasta vain kerran, yhteen ketjuun.
N45

Vierailija

Onnea on lukea av:ta ja todeta, ettei ollut ainoa, joka jäi ilman lahjaa mieheltään (vaikka muille lahjoja ostikin). Harmittaa niin suunnnattomasti!!! Miten olette ajatelleet reagoida perheen/kavereiden tiedusteluihin siitä, mitä kivoja lahjoja mies hankki? Tuntuu että muut saavat kaikenlaista ja itselleni olisi kelvannut vaikka edes se konvehtirasia. Paha mieli kun jätti muistamatta ihan kokonaan.

Vierailija

Sano ihan rehellisesti ja asiallisesti, että ei antanut soinulle yhtään lahjaa. Saavat muutkin tietää, millainen mies on kyseessä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnea on lukea av:ta ja todeta, ettei ollut ainoa, joka jäi ilman lahjaa mieheltään (vaikka muille lahjoja ostikin). Harmittaa niin suunnnattomasti!!! Miten olette ajatelleet reagoida perheen/kavereiden tiedusteluihin siitä, mitä kivoja lahjoja mies hankki? Tuntuu että muut saavat kaikenlaista ja itselleni olisi kelvannut vaikka edes se konvehtirasia. Paha mieli kun jätti muistamatta ihan kokonaan.

Miksi ei voi sanoa totuutta?

Kyllä minä vastaisin  uteluihin ihan neutraalisti, että mies ei ostanut minulle mitään joululahjaa, mutta minä ostin hänelle kaksi toivekirjaa ja kameraan uuden objektiivin. En selittelisi, en syyttelisi. Toteaisin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat