Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Oletteko te ihastunut koskaan ihmiseen johon ette olisi ikinä uskonut? Minulla on alkanut tulla tunteita naista kohtaan, jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Olen hänen kanssaan erittäin läheinen. Hän on aina ollut minulle kuin yksi perheenjäsen. Kerran humalassa ajaufuimme suutelee kiihkeästi. Tämän jälkeen en ole saanut häntä mielestä. En voi koskaan tehdä mitään asialle, koska hän on naimisissa minulle tärkeän ihmisen kanssa.

N26

Kommentit (15)

Vierailija

Ihastuin työpaikalla mieheen, joka on kaikkien muiden mielestä ärsyttävä, kaikkitietävä, täynnä itseään jne. Mutta minusta hän on ihana! Emme ole edes suudelleet, jutelleet vain. Kerran hän seisoi niin lähellä että tunsin miten lämmin hän oli, ja olin vähällä pyörtyä. En tiedä onko hän naimisissa, mutta itse olen. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Oon ollut vähän samassa tilanteessa kuin ap. Lapsuuden koulukaveri, johon ihastuin joskus parikymppisenä. Tiesin itsekin, etten ikinä "saa" häntä ja kerran ajauduimme juttelemaan hiukan viinimaistissa kaikenlaista, ja hän tunnusti olleensa ala-asteella ihastunut johonkin naisopettajaamme. Kerroin hänelle siinä silloin, että olen häneen ihastunut ja hän vain nyökkäsi hyväksyvästi, mutta ei tehnyt mitään asialle. Enkä minäkään. Oli vain ihanaa saada asia pois sydämeltäni ja ymmärsin, että ystävästänikin tieto oli sallittu ja jopa hyvä kuulla, mutta kummatkin vain "tiesimme", ettemme oikeastaan haluakaan sen enempää. Kuin siis minä sen, että hän tietää, että minä todella häntä rakastan. Siinä ei ehkä ollut sillä hetkellä oikeastaan mitään seksuaalista.
Olemme edelleen yhteyksissä ja olemme varmaan elinikäiset ystävät. Ystäväni on hyvin erikoinen persoona, sittemmin diagnosoitu asperger, mutta hyvinä hetkinään maailman valloittavin persoona, mutta kun hän on heikko tai huonossa hapessa niin ikävä kyllä maailman rasittavin...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Oletteko te ihastunut koskaan ihmiseen johon ette olisi ikinä uskonut? Minulla on alkanut tulla tunteita naista kohtaan, jonka olen tuntenut lapsesta saakka. Olen hänen kanssaan erittäin läheinen. Hän on aina ollut minulle kuin yksi perheenjäsen. Kerran humalassa ajaufuimme suutelee kiihkeästi. Tämän jälkeen en ole saanut häntä mielestä. En voi koskaan tehdä mitään asialle, koska hän on naimisissa minulle tärkeän ihmisen kanssa.

N26

Sinuna kertoisin kuitenkin toiselle tunteita. Ethän sinä voi tietää, vaikka hän ajattelee samoin

Vierailija

Aikoinani armeijassa olin ihastunut tupakaveriin, vaikka olen siis hetero. En kehdannut enää katsoa jutellessa silmiin, ettei silmistäni näkynyt jotain.

Vierailija

Kyllä, ihastuin heteronaisena naiseen. En olisi ikinä voinut kuvitella. Erikoista oli myös se etten myöskään pitänyt tämän naisen ulkonäöstä yhtään ennen ihastumista.

Vierailija

Juu, olen ihastunut pinnalliseen kakkapyllyyn. En yleensä pidä heistä ihmisinä lainkaan, koska ovat minun kokemusteni mukaan ilkeitä kusipäitä pahimmasta päästä, tämä ihastus on kuitenkin melko mukava minulle ja siitä syystä varmaan sitten ihastuinkin. Harvoin minulle kukaan nainen on mukava, tai sanotaan että ikäiseni nainen, sitten onkin helppoa ihastua ja keksiä jotain omia rakkaustarinoita kun joku nainen sattuu kohtelemaan minua kuin ihmistä. 

Sekin on lisättävä, että jos olisin hyvännäköinen ja naisten mieleen sillä tavoin, että tuo ihastukseni olisikin kiinnostunut minusta niin luultavasti jättäisin sen kortin katsomatta, koska meillä on aika täysin erilaiset kiinnostuksen kohteet. Miksi tuhlata aikaansa sellaiseen jonka tietää jo etukäteen toimimattomaksi?

Hävettää ja suututtaa olla noin typerä ihastuja. Ihan paskaa ihastua ihmiseen josta tietää jo etukäteen, että on ihan liian erilainen kuin mitä itse on.

Terveisin Naispelko22

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä, ihastuin heteronaisena naiseen. En olisi ikinä voinut kuvitella. Erikoista oli myös se etten myöskään pitänyt tämän naisen ulkonäöstä yhtään ennen ihastumista.

Miten huomasit ihastumisesi? Tietääkö ihastuksesi tätä?

Ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat