Vierailija

Ei oltu sovittu mitään ettei ostettaisi toisillemme lahjoja. Mä annoin hänelle kyllä lahjan. Kovin pettynyt olen :(

Kommentit (14)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos halusit lahjan, sinun olisi pitänyt vihjata siihen suuntaan.

Kyllä vihjasinkin.. Ja mies vielä itse kehui kuinka meinaa antaa hyvän lahjan. Mutta eipä tullutkaan mitään..
Ap

Vierailija

Itse annoin miehelle useamman lahjan, kuten joka joulu/ synttäri/ isänpäivä jne. Itse en saa koskaan lahjoja. Luulisi että olisin jo tottunut näiden vuosien jälkeen, mutta kyllä se aina yhtä koville ottaa!

Vierailija

Olin toivonut mieheltä uutta lompakkoa ja jotain kokkaukseen liittyvää. Sain kokoa liian pienen yöpaidan ja loput 4 lahjaa olivatkin sitten kokkailuun liittyviä.

Vierailija

Minä sain sentään liiketunnistimella toimivan lampun, tosin autotalliin. Tarpeellinen kyllä, mutta ei kovin henkilökohtainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vittu että miehet on aaseja. Ihanaa olla sinkku 😊

Miehet? Yhden mies ei antanut lahjaa, ei kaikki miehet. Onnea miesvihaajan ikisinkkuuteen.

Vierailija

En saanut minäkään lahjaa, mutta toisaalta mun miehelle antamat lahjat oli sellaisia että ne ilostuttaa myös mua niin ei silleen hirveesti haittaa. Tiesin kyllä etten häneltä lahjaa saa ja koitti sanoa myös mulle etten hankkisi, mutta pakkohan se sitten oli.

Loukattu

Sama. Itkettää. Oli myös eka joulu isäni kuoleman jälkeen, isältäni sain aina jonkin kivan lahjan kuten korun tai hajuveden. Tässäkö tulevaisuus.

Olisin tykännyt joistain kympin korviksista ja kerroinkin toiveeni etukäteen..

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat