Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
yks idiootti vaan.

naiseen tutustuin aikoinaan kun muutti naapuriin.. meni vuosi ym ja siitä se lähti, rupesimme viettämään aikaa yhdessä, käytiin ulkona ja ties mitä.

nainen oli ihana, jalat meni alta, rakastuin, rakastuin kunnolla.

tuli ongelmia´, milloin mistäkin ensimmäisen kerran oli testi naiselta, kun piti ostaa timantti sormus, nainen sanoi jos rakastat osta minulle tuo jonka näytti näyteikkunasta.. minänähän ostin kun en voinut muuta, mikään puhe ei kelvannut, ei mikään, oli mykkäkouluja hänen osalta ym, se oli sormus tai ei mitään... se oli vain testi nainen sanoi jälkikäteen, testasin rakastatko.

ostelin hienoja kukkakimppuja aina hyvin usein, kimput ostin ilman syytä lähinnä kun halusin muistaa tyttöystävääni, kimput maksoi per kerta noin 100e, välillä yli välillä vähän alle, ei tuntunut pahalta koska rakastin.

sitten

taas ongelmia..

nainen halusi että menen omilleni eli poistun nykyisestä työstä ja hankin asunnon muualta ym, työn että olisi yhteistä aikaa, noh pelkäsin koska en uskonut että saan muualta töitä jne.

monesti tuli minun töistäni sanomista, olin baarimikko, vklp työt ja ympäripyöreitä päiviä ja se ei sopinut naiselle, noh pari vuotta tapeltiin sillon tällöin tästä asiasta

noh nainen haki sitten lähkiellon ei vastannut viesteihin ei soittoihin ja jos lähestyin häntä niin otti puhelimen taskustaan ja olisi soittanut poliisit.

6kk oltiin erossa

tässä välissä olin ostanut toisen kihlasormuksen ja kaikkea muuta.

palasimme yhteen.. sain potkut/irtisanouduin, eikä ollut edes tietokaan muista töistä ym, suuri riski kun laskut kuitenkin piti kuitata ja elääkkin

lopputulos työtön ja 36t ulosotossa ja maksuhäiriömerkintöjä 14 eikä tietoakaan töistä vaikka hain koko ajan yritin jopa siivojaksi mutten kelvannut ei ollut koulutusta työnantajan mukaan.

noh pääsin töihin ja velat kuitattiin ja hankin arvokkaan keräilyauton jolla en ajanut koskaan.

uudessa työpaikassa eräs nainen rupesi lähentelemään minua en ollut kiinnostunut hänestä juurikaan mutta oma suhde tuntui huonolta joten ajattelin kokeilla onko kaikki samanlaista muittenkin kanssa, sanoin naisystävälleni *en tahdo olla enää kanssasi piste.* jotenkin ne velat ja kaikki masennus hetket ym riitti minulle.

noh kävin tämän uuden kanssa kerran syömässä ja sitten kerran annoin hänelle suihin ja totesin että ei ole minun juttu en pidä sinusta, jätä minut rauhaan kaikin tavoin.

palasin yhteen entiseni kanssa, rakastin häntä entistä enemmän meni hetki ja taas ongelmia, pyysin häntä palauttamaan kaikki arvotavarat ja sanoin että loppu ja kävelin kotiin, siinä välissä nainen laittoi viestin tule hakemaan tavarasi, menin ja havahduin nainen itkee sängyllä pöydällä kaksi tyhjää pilleripurkkia ja pullo valkoviiniä sanoi tapan itseni samalla survasten kourallisen pillereitä suuhun viinin kera, soitin ambulanssin jäin siivoamaan pillerit ja viinit jotka levisi kun yritin estää osan menemistä suuhun eli jäin siivoamaan kun tajusin että rakkaat kissat saattavat syödä ne ja ovat hengenvaarallisia, ajoin sitten perään sairalaan, lääkäri sanoi hyvä että soitit ajoissa oli minuuttien varassa että henki pois ja pahalla tuurilla aivovaurio, olivat tehneet huuhtelun ja siellä oli ollut tappava määrä pillereitä.

nainen sai töistä potkut yt vuoksi, laittoi talon myyntiin, sanoi minulle tämä oli tässä ei puhunut minulle 5kk..

menin kerran sinne uhkasi poliiseilla jätin rauhaan.

tässä välissä tutustuin toiseen erään naisen kiinnostuttua minusta töissä, tapailin tätä jotta saisin sydämmeni ja masennuksen koottua ja unohtamaan rakkauteni.. kävin naisen kanssa ulkona töitten jälkeen pari kertaa menimme hotelliin emme tehneet mitään nainen oli neitsyt halusi kokea miltä arki tuntuu ym.. annoin hänelle muutaman kerran suihin, emme koskaan harrastaneet seksiä ym koska en rakastanut häntä enkä halunnut viedä hänen neitsyyttään koska en nähnyt tulevaisuutta yhteistä.

noh tämä nainen joka muutti otti yhteyttä, voidaanko tavata, tavattiin ja palattiin yhteen, olin jo siinä vaiheessa tälle uudelle jo sanonut että tämä oli tässä ei pidetä yhteyttä ym.

tapailtiin monta kk ajoin joka päivä 100km töihin ja sieltä 180km hänen luokseen ja sieltä sitten takas kotiini 186km tätä lähes joka päivä noin 500km päivässä.

nainen sai selville nämä naiset ja otti heihin yhteyttä ym, väitti että petin häntä vaikka mielestäni en koska emme olleet yhdessä ja sen teki selväksi hänen tekonsa kuten mykkäkoulut ja muutot ja uhkailut.

noh ne setvittiin.

sitten sovittiin että yhteinen asunto, nainen pyysi että ala säästämään jos haluat yhteisen elämän! ja hävitä rakas autosi heti.

laitoin auton myyntiin, ei mennyt, erittäin tehokas ja harvinainen saksalainen johon olin upottanut yli 10t vain että saisin virheettömäksi puhumattakaan hankitahinnasta ja tämä oli auto jota olin haaveillut iät ja ajat..

rahan säästö oli mahdotonta vaikka tienasin hyvin mutta jatkuva välimatkan kulku ja laskut sekä päivittäin ulkona syönti vaati veronsa.

minulla oli eräs aurinko riipus valkokultaa timanteilla, olin vienyt sen panttilainaamoon kun vein ja otin 3t lainan sitä vastaan ajattelin jo silloin että en koskaan hae sitä pois sieltä!!

nainen sanoi että jos rakastat haet sen minulle että siihen asti ei tarvitse nähdä eikä puhua kunnes minulla on se koru.

rakastin ja en voinut muuta kuin hakea sen ja maksaa älyttömän koron sen mukana, kun hain korua kysyin itseltäni mielessäni, haluanko yhteisen elämän, rakastanko vastaus oli kyllä.

noh nainen hankki vuokra asunnon muutti pois veti osoitteen salaiseksi ym, ei ilmoittanut että ero ei mitään vain aloitti mykkäkoulun.

tässä välissä olin hävittänyt autoni, myin sen ystävälle joka pitää autoliikettä, myin auton alle markkinahinnan ja 15t tappiolla, jos olisin odottanut ensi kevääseen olisin varmasti myynyt omillani sen pois mutta tein sen vain että nainen uskoisi että olen tosissani ja haluan yhteisen elämän.

noh odotin odotin ei mitään, selvitin osoitteen ym menin sinne nainen tivasi vain miten sait selville osoitteen ym.. yhtäkkiä oli aikaa laitella viestiä kun aiemmin ei ollut kun oli väsy muutosta jne.

nyt kun sain hänet ulos puhumaan käytiin lasillisella ja nain huusi ja hoki, mikset halunnut minua kahteen vuoteen mikset rakastellut minua, miten olisin voinut kun sanoi että hänellä ei ole seksihaluja kun oli stressiä töistä, kämpästä jne ja pidit mykkäkouluja..

en tiedä mitä tekisi..

itse haluaisin yhteisen asunnon ja uskoisin että kaikki järjestyisi.

tämä kaikki supistettu vuosiin ja kerrottu osittain ei kaikki koska muuten tämän lukeminen kestäisi vuoden.

Kommentit (5)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Siis rakastat vieläkin tuota rahanahnetta narsistia? Yritä nyt ryhdistäytyä ja mieti tarkkaan, millainen tulevaisuus olisi hänen kanssaan. Nainenhan manipuloi ja käyttää sinua hyväkseen timanttien kiilto silmissään, hän ei ikinä vaatisi tuollaisia, jos rakastaisi ja tahtoisi sinulle hyvää!

Ja kerroitko naiselle noista kommunikointivaikeuksistanne seksittömyyteen liittyen? Mitä hän siihen tuumasi?

Vierailija

Vastasi vain selityksiä selityksiä ja löi nyrkillä silmään.

Kyllä minä halusin hän ei.. Olin erittäin hämmentynyt kun sanoi noin koska itse en kokenut sitä niin.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat