Vierailija

Olen rakastunut vaginaani. Elämä tuntuu välillä tosi paskalta ja vagina tuo ihanaa iloa elämään. Masturboin vibraattoria apuna käyttäen lähes päivittäin ja välillä useita kertoja päivässä. Minulla on 16-vuotiaasta alkaen ollut paljon erilaisia perverssejä fantasioita, mielikuvitukseni on ollut ihan rajaton. Välillä kuulen miehiltä ja toisilta naisilta siitä, kuinka vaginat ovat rumia, haisevat ja ovat likaisia. En ymmärrä heitä, etenkään naisia, miten he eivät ole päässeet vaginansa iloihin? Minä riemuitsen vaginastani päivittäin. Se kulkee mukana aina, ei haittaa vaikka miten persaukinen olisi, mielihyvää on aina saatavilla sitä kautta elämään. En halua kuulostaa perverssiltä, olen oikeasti hyvin kunnollinen ja asiallinen nainen, mutta tietysti saan iloita omasta kehostani ja omista sukupuolielimistäni! En ole harrastanut kahteen vuoteen seksiä miehen kanssa, mutta silti olen nauttinut seksuaalisuudestani täysin rinnoin. Miesten kanssa en oo lauennut koskaan, vaikka ihan kivaakin on ollut. Itsekseni saan aina parhaimmat orgasmit. Mut mites teillä?

Kommentit (3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat