Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Huomenna tämä perhe pakkaa laukkunsa täällä ja lähetään takaisin kotiin.

Sivut

Kommentit (30)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Älä huoli sinustakin voi tulla anoppi kun kusi nousee tarpeeksi päähän.

En ole yhtä kusipää.Trust me :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No kerro edes mitä se möläytti!

Vertasi minua ja pöydässä olevaa joulukinkkua, kinkku oli kuulema nätimpi ja hoikempi...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vertasi minua ja pöydässä olevaa joulukinkkua, kinkku oli kuulema nätimpi ja hoikempi...

Mitä helvettiä?! Anteeksi, ei saisi nauraa mutta kuulostaa niin tragikoomiselta :D

Vierailija

Meillä on anoppi täällä kotona ja eilen tarjosin glögiä, ja sanoi toisessa kylässä saaneensa tosi HYVÄÄ glögiä. Nyt kuuntelee/katselee kuulokkeiden kanssa telkkua, kun ei kuule normiaali ääntä, mutta ei halua kuulolaitetta, kun on kiva kiusata muita kuulemattomuudellaan.

Olen myöskin aina väsyneen näköinen yms. Hän ei tiedä, että väsyneen näköinen = ylikyllästyntyt.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on anoppi täällä kotona ja eilen tarjosin glögiä, ja sanoi toisessa kylässä saaneensa tosi HYVÄÄ glögiä. Nyt kuuntelee/katselee kuulokkeiden kanssa telkkua, kun ei kuule normiaali ääntä, mutta ei halua kuulolaitetta, kun on kiva kiusata muita kuulemattomuudellaan.

Olen myöskin aina väsyneen näköinen yms. Hän ei tiedä, että väsyneen näköinen = ylikyllästyntyt.

Kuule, tuo että ei myönnä huonokuuloisuuttaan, on erittäin yleinen ilmiö. Kaikki ne tuntuvat olevan samanlaisia. Ei näitä vaippoja tarvitse vaihtaa, ihan hyvin minä näen, kyllä minä ihan tarpeeksi kuulen. Tulkaa nyt joku lähihoitaja kertomaan, että suurin osa vanhuksista on tällaisia, kuten isäni ja anoppini ovat. Appi ja äitini ovat kuolleet, mutta äitikin ehti jo väittää, että heinäsirkkoja ei enää ole. 

Vierailija

Hah, minä jo luulin, että hankkikaa toinen lapsi -keskustelu on iäksi ohi ikäni vuoksi, mutta väärin luultu. Adoptiolapsi pitää ottaa kuulemma.

Vierailija

Tuon kuulemattoman anopin siskolla on kuulolaite, mutta ei käytä sitä, kun kuulee liikaa!!!!

Minä en luule yhtäkään anoppi-juttua provoksi, sillä niin ihmeellinen on anoppien elämä. Olen kyllä itsekin anoppi ja eilen ilalla oma miniäni joutui puolustamaan minua, kun minun anoppini yritti aloittaa nokkimisen.

Jostain syystä minun anoppini ei uskalla sanoa minun miniälleni mitään poikkipuolista, en kyllä itsekään oikein uskalla.

Olen kateellinen miniälle, kun en ole itse ottanut silloin nuorena luuloja pois anopiltani.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hah, minä jo luulin, että hankkikaa toinen lapsi -keskustelu on iäksi ohi ikäni vuoksi, mutta väärin luultu. Adoptiolapsi pitää ottaa kuulemma.

Oletko sitten jo yli 5kyt vuotias.

Vierailija

Minä just mietin, että onneksi mulla on vain tyttöjä, joten en saa miniöitä, joille olla ilkeä. Sitten hoksasin, ettei se välttämättä niin mene... Ollaan anoppilassa, ja anoppi ja miehen siskot olivat niin ilkeitä, että sain yksin illalla itkeä itseni uneen. Onneksi tänään illalla pääsee omaan kotiin. On inhottava tunne, kun huomaa, ettei itsestä pidetä, eikä keksi, mikä nyt on syynä. Kysyäkään ei voi, sillä tässä perheessä ei ruukata puhua mistään suoraan. Jätetään vain ulkopuolelle. Anoppi ja tyttärensä esim. maistelivat juustoja ja punaviiniä illalla. Minulle ei tarjottu mitään, vaikka olin tuonut viinin ja yhden juustoista tuliaisena. En ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä just mietin, että onneksi mulla on vain tyttöjä, joten en saa miniöitä, joille olla ilkeä. Sitten hoksasin, ettei se välttämättä niin mene... Ollaan anoppilassa, ja anoppi ja miehen siskot olivat niin ilkeitä, että sain yksin illalla itkeä itseni uneen. Onneksi tänään illalla pääsee omaan kotiin. On inhottava tunne, kun huomaa, ettei itsestä pidetä, eikä keksi, mikä nyt on syynä. Kysyäkään ei voi, sillä tässä perheessä ei ruukata puhua mistään suoraan. Jätetään vain ulkopuolelle. Anoppi ja tyttärensä esim. maistelivat juustoja ja punaviiniä illalla. Minulle ei tarjottu mitään, vaikka olin tuonut viinin ja yhden juustoista tuliaisena. En ymmärrä.

Inhottavaa ja ilkeää! Sinussa tuskin on syytä, jos anoppi ei osaa käyttäytyä ja on kasvattanut tyttärensä samanlaisiksi. Pää pystyyn ja lämmintä joulua sinulle kaikesta huolimatta.

Asasa

Tuttu suomalainen hullu anoppi . Mieheskään ei varmaan puolusta sinua. Sano sille ämmälle kun lähdette, että yrittäisi käyttäytyä lasten vuoksi ja katsoa mitä puhuu. Yritä sanoa se siten ettei muut kuule. Tuollainen sika-anoppi on syvältä ja ihmettelen, että syynä käytökseen on idiotismi. Tai äö:n alhainen taso. Harmittaa sun puolesta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olipas anopilla huono kinkku, kun siinä ei rasvaa ollut.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat