Vierailija

Liekö raskaushormonit tai mitkä, mutta piti paeta tänne työhuoneen sohvalle ja parkua silmät punaisiksi... Meille siis eka lapsi tulossa, nyt on rv 32 ja lapsen tulo on laajasti tiedossa suvussa ja tuttavapiirissä. Joulutervehdyksiinkin lisättiin tänä vuonna "möhkön" nimi. Olisin odottanut jouluaattona edes pienen pientä muistamista masukillemme, koska luulin että ihmiset ymmärtäisivät, millainen mullistus meidän pienellä perheellä on edessä. Eipä olisi vaatinut paljon ostaa vaikka helistin ja nakata se muiden lahjojen mukaan. Varsinkin kun saatiin taas kaikenmoista turhaa krääsää. Minut olisi tehnyt onnelliseksi vaikkapa pienelle sopiva villapeitto. Mutta ei.

Kaikille raskaana oleville tutuille ja miehen siskoille ym. joiden raskaus on ollut jouluna tiedossa, olen laittanut pukinkonttiin jotain myös vauvalle. Minulle se on ollut ihan itsestäänselvyys. Mutta itselleen on kai turha pyytää mitään. Onneksi mulla on maailman paras masuasukki <3 kai mä tästä nyt itseni kokoan ja suuntaan tuonne muiden kanssa teeskentelemään Jouluiloa.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Huomaa että naiset ovat erilaisia, me kun taas ei saatu mitään muuta kuin tulevalle lapselle lahjoja ja ei niitä kyllä toivottu. Mieluummin itselle edes se suklaarasia mutta ei, pelkkiä bodyja, helistimiä ja muita leluja. Ja ihan on suuri mullistus meillekin, mutta jotenkin ajattelin että ihmiset olisivat tajunneet että on meidän vika joulu ilman lasta aikuisten kesken. Kiittelin kuitenkin kovasti kaikista lahjoista!

Rv 29+3

Vierailija

En osaisi kyllä hankkia kohdussa olevalle vauvalle vielä mitään. Syntyneelle toki vaikka olisikin niin pieni, että ei mistään lahjasta mitään ymmärtäisi. Mutta en masuasukille. Vaikka olisi kuinka tärkeä lapsi tulossa ja vanhemmat läheisiä.

Vierailija

Masuasukkimme,Möhkö,meidän pieni perhe,maailman paras masuasukki..HYI SAATANA MITÄ TEKSTIÄ!Taitaa miehelläsi olla kohta kaksi holhouksen alaista taakkanaan.Hyvää joulua vaan sinnekkin päähän:-D

Vierailija

Minä en edes toivota onnea ennen kuin vauva on maailmassa, tässä olen taikauskoinen. Saatikka ostaisi lahjaa, omasta mielestäni se olisi kuin huonon onnen toivottamista..

Vierailija

En minäkään ostaisi syntymättömälle lapselle vielä mitään. Itselleni tulee mieleen lähinnä, että jos tuleekin keskenmeno tai lapsi kuolee synnytykseen, niin ne lahjat aiheuttavat pahimmillaan tuhat kertaa enemmän surua, kuin mahdollista iloa.

Vierailija

Oi jumalauta, oot kyllä yks idiootti. Jos itse vapaaehtoisesti ostat jonkun toisen syntymättömälle lapselle lahjan, niin oletat automaattisesti samaa? Jaa-a, näköjään niitä paketteja annetaan vaan siksi että omalle kohdallekin napsuu, ei antamisen ilosta.

Äläkä syytä raskaushormoneita, olet vain vinkuva marttyyri.

Vierailija

On vanha tapa, että syntymättömälle ei anneta lahjoja. Se ei ole taikauskoa vaan ihan järkevää, koska ei voi tietää miten käy. Tietenkin suurin osa noin pitkällä olevista raskauksista päättyy hyvin, mutta ei kaikki.

On todella kova pala purkaa valmiiksi kalustettu lastenhuone, palauttaa kehto ei-sittenkään-isovanhemmille, myydä vaunut ja antaa eteenpäin valmiiksi kerätyt vaatekasat. Olen kerran tuollaista vierestä seurannut. Ei sentään osunut omalle kohdalle. Silloin ymmärsin mistä tuo vanha tapa juontaa. Se lahjaksi annettu viaton helistinkin kummittelisi jonkun kaapin pohjalla muistuttamassa siitä, ettei sitä sitten tarvittukaan.

Kyllä ne tavarat ehtii hankkia sitten kun lapsi on syntynyt.

Vierailija

Olen viimeisilläni raskaana mutta eipä ole kyllä tullut mieleenkään että jonkun pitäisi jotain ostaa syntymättömälle vauvalle joululahjaksi.

Vierailija

Voi kyynel! :D
Toivottavasti saat itsesi kasattua tuollaisen pettymyksen jälkeen. FYI, niitä pettymyksiä tulee elämän aikana vielä lisää.

Vierailija

Myös abortoiduille sikiöille pitää ostaa lahja sekä syntymäpäivänä että seuraavana jouluna. Masuasukille ostettavat lahjat tungetaan tietty äidin vaginaan, jotta möhkö saa ne.

Vierailija

Tänä vuonna kohtukuoleman ja keskenmnon kokeneena saisin totaali sätkyn, jos joskus vielä raskaaksi tulen ja joku menisi syntymättömälle jotain ostamaan. Syöttäisin varmaan ostajalle helistimet ja bodyt. Nytkin on kotona koskematon äitiysavustuslaatikko enkä tiedä mitä sillä tekisin. Ei oikein ole sydäntä lahjoittaa sitä eteenpäin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat