Vierailija

Mikään ei kelvannut mitä ostin ja itse en saanut yhtään lahjaa.. Äidin ja veljen perheen kanssa vietettiin joulua. Omia lapsia ei ole. Jäi aika huono mieli...

Kommentit (6)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Okei eli syy on siis minussa... Jos yrittää toisia muistaa ja miellyttää vaikka rahaa ei ois ollu ostaa mitään...Kiitos vaan ja kivaa joulua sullekin! :(

Ap

Vierailija

Jees, tiedän tunteen. Tässä miehen lahjaan käytin yli 100€, ostin kaikki ruoat, siivosin ja tein kaiken ihan vain ilosta (ja siitä kun hän on nyt kipeänä). Hän aina puhuu, kuinka pitää minua tärkeänä ja rakkaana. Yhtään, en yhtään, lahjaa saanut. Ei kiitosta ruoasta tai mistään. Laittoi kyllä vituttamaan ja miettimään, että missä meni pieleen. Okei, toinen on kipeänä, mutta kai sitä olisi ruoasta saanut sanan kiitos?

Vierailija

Törkeätä jättää sinut ilman lahjaa. Vai jäivätkö kaikki aikuiset ilman? Oliko sovittu, ettei lahjoja aikuisille? Pitäisi huomioida kuitenkin perheen sinkut, joilla ei ole puolisoa lahjaa laittamassa. Muista ensi jouluna laittaa itsellesi ihana lahja ja sukulaisille sitten jotain vaatimattomampaa, kun ei kuitenkaan kelpaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jees, tiedän tunteen. Tässä miehen lahjaan käytin yli 100€, ostin kaikki ruoat, siivosin ja tein kaiken ihan vain ilosta (ja siitä kun hän on nyt kipeänä). Hän aina puhuu, kuinka pitää minua tärkeänä ja rakkaana. Yhtään, en yhtään, lahjaa saanut. Ei kiitosta ruoasta tai mistään. Laittoi kyllä vituttamaan ja miettimään, että missä meni pieleen. Okei, toinen on kipeänä, mutta kai sitä olisi ruoasta saanut sanan kiitos?

Eli et - vaan kiitoksien kaipuusta.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat