Vierailija

onkin koko perheelle, kun sanoin lähteväni ystäväni (miehellä ei mahdollisuutta vapaaseen tuolloin) ja lasten kanssa matkalle rahoilla hiihtolomalla. Kyllä ottaa päähän, hittoako sen mulle antoi sitten!

Mielipiteitä?

• ylös 39
  • alas 4

Kommentit (12)

Vierailija

No, itse lähtisin miehen ja lasten kanssa kaikille sopivana ajankohtana. Jokainen tekee tietenkin miten haluaa.

• ylös 57
  • alas 2
Vierailija

Oikeesti!! Onnea, olis ihan mahtava summa kyllä meidän perheessä :) Jos lomalle lähtisin niin toki käyttäisin osan siitä reissuun (ukko ja lapset tulisi siis toki mukaan) ja osalla ostaisin itelle jotain tosi kivaa. Ymmärrän siis ehkä jotenkin,miksi miehesi on hieman näreissään. Ja ei pahalla, kerroin mielipiteeni kun kysyit :) Mä loukkaantuisin, jos olisin ostanut ukolle arvan ja lähtis niillä ukkoporukalla esim.leville. Ja en kyllä ostakaan lahjaksi koskaan arpoja :D

• ylös 29
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Faktisesti se raha on yksin sinun ja saat tehdä sillä itse niin kuin haluat. Itse en kyllä toimisi siten kuin sinä vaan käyttäisin rahat koko perheen edun mukaisesti.

• ylös 39
  • alas 2
Vierailija

Tästä voi kehkeytyä vielä jotain. Jouluna ei kai sopi poppareita tehdä, mutta odottakaa hetki, haen lisää glögiä ja suklaata.

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Tottahan toki se on periaattessa sinun, mutta itse en kyllä ikinä kehtaisi tehdä noin röyhkeästi, jos olisin samassa tilanteessa.

• ylös 17
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tottahan toki se on periaattessa sinun, mutta itse en kyllä ikinä kehtaisi tehdä noin röyhkeästi, jos olisin samassa tilanteessa.

En minäkään kehtaisi ;). Oliko hyvä? Ihka ensimmäinen provoni! Ja tuli mieleen siitä, että aiemmin olimme lähdössä ensimmäiselle lomareissulle ikinä, siis ulkomaille. Ja minun säästöistäni matka olisi maksettu, ja maksettiinkin varausmaksu. No, sairastuin ja peruin matkan.. 

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Häh siis saitko mieheltäsi sen arvan?

En saanut arpaa (enkä muutakaan). Kokeilin vaan, josko jouluprovo onnistuisi minulta. Ei hirveän hyvin, kun joku jo kekkas alussa.. harjoittelemaan..

ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se on sinun lahja ja sinun voitto. Teet mitä tahdot sillä.

Alapeukkua, ylläri. Edelleenkö suurin osa mammoista on sitä mieltä, että joka ikinen penni pitää käyttää vain koko perheen toimintaan, ei missään nimessä niinkuin itse tahtoo? Oletetaan, että esim perheellä ei ole asuntolainaa kummoisempaa velkaa ja on ehjät vaatteet ja ruokaa kaapissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh siis saitko mieheltäsi sen arvan?

En saanut arpaa (enkä muutakaan). Kokeilin vaan, josko jouluprovo onnistuisi minulta. Ei hirveän hyvin, kun joku jo kekkas alussa.. harjoittelemaan..

ap

Olisit onnistunut paremmin, jos olisit kertonut, että ette pääse yhteisen loman matkakohteesta ollenkaan sopuun. Toinen haluaa talvisiin maisemiin ja toinen rantalomalle...

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat