Vierailija

Isäni on hyvin varakas ja tietää, että olen köyhä opiskelija. Itse annoin hänelle noin 35e arvoisen lahjan. Sain häneltä Virosta ostetut erittäin huonosti istuvat, karkeat lapaset ja villasukat. En halua katsoa lahjahevosen suuhun tai valittaa, mutta koin lahjan lähinnä "kettuiluna".

Kommentit (5)

Vierailija

Vaikea sanoa, kun en tunne olosuhteita.
Minullakaan ei opiskelijana juuri tuloja ollut, mutta asuin kotona eikä puutetta ollut mistään. Faija ei ollut mikään nero lahjomisessa, tohvelit tai suklaa olivat vakiolahjoja jouluna, mutta hän nyt vain oli sellainen. Minulta hän ei halunnut mitään lahjoja, mutta koetin jotain hänelle keksiä.
Ehkä isäsi yrittää motivoida sinua kunnianhimoiseksi puutteen kautta. En kannata sitä metodia, mutta osa ihmisistä uskoo siihen. Tai sitten hän ehkä pitää tuota lahjaa vitsikkäänä.

Vierailija

En tiedä onko mistään lahjasta varsinaisesti oikeutta loukkaantua, mutta ymmärrän että sua vituttaa. Onko sulla sisaruksia? Sitten jos esim. sisko sai selkeästi "paremman" lahjan ja sinä tollasta pjaskaa, niin on jo mun mielestä ihan asiallista vaikka sanoa että kuules iskä...jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En todellakaan loukkaantuisi! Päin vastoin! Käsin tehty lahja on parasta mitä voi saada, vaikkeivät lapaset olleetkaan juuri isäsi kutomat. Vironlampaan villa on lämmintä (ja karkeaa kyllä). Olen vuosia toivonut villasukksia lahjaksi enkä ikinä saanut. Minusta sait todella hienon ja lämmittävän lahjan. Eivätkä ne ihan halpoja Virossakaan ole, kun nyt rahan mainitsit.

Vierailija

Olitko esittänyt lahjatoiveita? Minulla on vähän huono omatunto, kun en ostanut isälle mitään. Meillä on sama taloudellinen asetelma kuin teillä.

Vierailija

Tuo on hyvin tyypillinen miehen ostama lahja, tarkoittaa hyvää, ei vaan ole hyvä shoppailemaan.

Entäs tämä:

sain tuoreelta aviomieheltäni joululahjaksi rihkamakorvakorut, joissa on muovinen pidike takana. Näköjän kuherruskk kesti vain muutamia kk sitten... ostanut ne käytettynä nettihuutokaupasta. Hän on jopa johtavassa asemasda töissä eikä mikään köyhä työtön tms.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat