Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Listataan tähän ketjuun kaikki lahjat, johon lahjan saaja (sinä tai joku muu) pettyi.

Mä sain lahjaksi villasukat. Kuten 10 edellisenäkin vuonna. Kyllä mä nyt taas mieleni pahoitin. :-/

Sivut

Kommentit (363)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskirätti..

Oikeesti? No kyllä mäkin olisin mieleni pahoittanut tuollaisesta "lahjasta". Ap

Voi apua, minä olen  itseneulomiani rättejä antanut lahjoiksi vaikka kuinka monelle:(

Vierailija

Värityskirja, olen 36v nainen ja rakastan piirtämistä (huom. piirtämistä, en viivojen sisään värittämistä). Villasukat olisi ollut tosi tervetullut lahja.

Toki olen kiittämätön mutta tämä tuntui jo märältä liinalta päin naamaa "et sinä piirtää osaa kuitenkaan joten ota tästä valmiita piirrustuksia ja värittele niitä".

Kyllä minä niin mieleni pahoitin....

Vierailija

Sarja Savonia-aterimia. Olen viimeiset 5 vuotta koettanut löytää kivaa aterinsarjaa, jotta pääisisin omista Savonioistani lopullisesti eroon... Mutta Savonia ei päästä irti koskaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sarja Savonia-aterimia. Olen viimeiset 5 vuotta koettanut löytää kivaa aterinsarjaa, jotta pääisisin omista Savonioistani lopullisesti eroon... Mutta Savonia ei päästä irti koskaan.

Vie Savoniat ens alkuun kirpputorille. Siitä se uusi Ville... Et Bo... elämä alkaa.

Vierailija

Itse vähän petyin kun sain arkisia asioita joita ostan muutenkin kaupasta, kuten jonkun suihkusaippuan ja dödön. Onneksi kuitenkin älysin myös esittää toivomuksia ja sain sitten pari ihan mieleistäkin lahjaa, nuo tylsät olisi vaan voinut jättää kokonaan vaikka antamatta lahjana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Savonia on parasta mitä aterinmaailmassa on tapahtunut sen jälkeen kun edistyttiin puulusikoista sivistyneempiin välineisiin. Suu suppuun siellä! :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Lahjan antaja oli tietysti pannut merkille että Savonia-aterimesi ovat jo vanhoja ja määräkin vähentynyt, joten hyvä idea: lahjaksi uusia samanlaisia!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskirätti..

Voi apua, minä olen  itseneulomiani rättejä antanut lahjoiksi vaikka kuinka monelle:(

Ei hätää, ne on kauniita, itsekin sain lahjaksi itsetehdyn rätin. Ihana huomata että joku on nähnyt vaivaa paljon lahjan eteen, tulee itselle tärkeä olo :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Lahjan antaja oli tietysti pannut merkille että Savonia-aterimesi ovat jo vanhoja ja määräkin vähentynyt, joten hyvä idea: lahjaksi uusia samanlaisia!

Täsmälleen näin kävi. -8

Vierailija

Auts. Pakko tunnustaa, että tänä jouluna olen itse se surkein lahjan antaja. Mies saa lahjaksi boksereita, sukkia ja auton ikkunaraapan. Yleensä ostan hienot lahjat, mutta tänä vuonna mies ei omien sanojensa mukaan tarvinnut mitään erityistä.

Muuta en sitten keksinyt.

ps. ai niin, saahan se vielä viiden euron hiirimaton. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Auts. Pakko tunnustaa, että tänä jouluna olen itse se surkein lahjan antaja. Mies saa lahjaksi boksereita, sukkia ja auton ikkunaraapan. Yleensä ostan hienot lahjat, mutta tänä vuonna mies ei omien sanojensa mukaan tarvinnut mitään erityistä.

Muuta en sitten keksinyt.

ps. ai niin, saahan se vielä viiden euron hiirimaton. 

Miksi on pakko loukata tuollaisella krääsällä, kun toinen ei kerran omien sanojensa mukaankaan tarvitse mitään? -8

Vierailija

Sain sukkapaketteja neljältä eri antajalta :D No, en sentään pahoittanut mieltäni, sillä nyt on sukkia koko ensi vuoden tarpeisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiskirätti..

Itsetehdyt on kivoja, mutta Wettex joululahjaksi olisi aika erikoinen...

Vierailija

Tabletin. Mua hävettää, mutta kun lahjan avasin, niin olo oli vain epätodellinen ja mielessä pyöri kysymys "miksi?". Mä en tarvitse sitä mihinkään, mulla on jo kannettava tietokone koulutehtäviä varten. Mun elämään ei kuulu telkkarit ja älypuhelimet ja lahjan antaja tietää sen ihan hyvin (äiti). Onneksi kuitenkin lahja tuli postin kautta, niin äiti ei nähnyt reaktiotani ja pystyin kokoamaan ennen kun soitin kiitokset.

Mulle villasukat olisi olleet ihan tarpeeksi ja olisivat tulleet tarpeeseen. Mutta jos välttämättä on halunnut satasia tuhlata muhun, niin olisi vaikka maksanut tammikuun vuokrani. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat