Vierailija

Lentää suoraan roskiin. Olen l-kokoa.

Kommentit (19)

Vierailija

Minä olen M-kokoinen ja otan iloisena mummoni XXL-lahjat vastaan. Niitä voi kavennella tai vaikka ottaa kotivaatteiksi.

Ei välttämättä ilkeile, jotkut mummelit nyt vaan on tuommoisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olettepa jakaneet lahjat aikaisin, kun vielä ehdit AV:llekin raportoimaan. Ilmeisesti paita todella on liian iso? Joillakin vaatemerkeillä kun tuntuu olevan sen verran erikoinen mitoitus, että isompi (tai pienenpi) mitoitus olisi voinutkin olla juuri sopiva.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olettepa jakaneet lahjat aikaisin, kun vielä ehdit AV:llekin raportoimaan. Ilmeisesti paita todella on liian iso? Joillakin vaatemerkeillä kun tuntuu olevan sen verran erikoinen mitoitus, että isompi (tai pienenpi) mitoitus olisi voinutkin olla juuri sopiva.

*Pienempi

Voisitteko edes joulun kunniaksi kirjoittaa sanat ja päivämäärät oikein? Onko liikaa vaadittu? Tehkää myös uutena vuotena lupaus, että opettelette oikeinkirjoitusta koko ensi vuoden, ahkerasti. Kiitos!

Vierailija

Inhottava anoppi todella, jos teki ilkeyttään, mutta voi olla ehkä myös mahdollista, ettei tarkoittanut mitenkään pahalla ostaa paria numeroa isompaa vaatetta. Älä sitä roskiin heitä, jos meinaat, ettei itselläsi tule käytettyä, vaan pistä hyvä vaate kiertoon, jollain voi oikeasti löytyä sille todellista tarvetta ja kun annat vielä vaikka ilmaiseksi pois, niin johan joku voi ilahtua siitä.

Vierailija

Palauta anopillesi saatelapulla:Harmi kun muistisi an tainnut alkaa pätkiä.Palautan tämän omaa kokoasi vastaavan asun, jonka laitoin pakettiini.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lentää suoraan roskiin. Olen l-kokoa.

Jos olisit älykäs, niin  ottaisit asian huumorilla, ehkä sellaisen pienen koukun laittaisin että huomenna vasta alkas ihmetella että v......eeko se.  Vaikka kehumalla sitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

*Pienempi

Voisitteko edes joulun kunniaksi kirjoittaa sanat ja päivämäärät oikein? Onko liikaa vaadittu? Tehkää myös uutena vuotena lupaus, että opettelette oikeinkirjoitusta koko ensi vuoden, ahkerasti. Kiitos!

Pienempi, oikeassa olet. Ajatus katkesi, ja "pienen koon" muuttui kesken virkkeen vääräksi hybridiksi. Pacem in terris, ja hyvää joulua. -Ystävällisesti 4

Vierailija

Mikä se oli? XXL-kokoinen kylpytakki, aamutakki, yöpaita, villapaita, voi olla hyvinkin mieluisa ja mukava. Iso herrainpaita näyttää hoikan naisen päällä seksikkäältä.Väärän kokoiset lapaset, sukat tai pipo ovat kyllä epäkäytännölliset. Ota se niin, että sait anopilta lahjaksi syyn suuttua ja valittaa. Muutenhan joulusi olisi ollut pilalla, eikö niin? 

Vierailija

Mun anoppi antaa aina tuliaiseksi ulkomaan reissuiltaan xxs- kokoisia seksikkäitä alusvaatteita. Olen m- kokoa.  Eniten häiritsee tuo kuteiden seksikkyys... Olen 40+ kuten miehenikin.

Vierailija

Eihän tuo ole suuri kokovirhe. Helposti tapahtuu, kun esim pituus vaikuttaa tavallaan siihen kokoon jolta toinen näyttää.

Eli oikeaati xxl kokoinen 174 cm näyttää paljon laihenmalta kuin xxl, joka on 160 cm. Jälkimmäinen on jo superlihava.

Vierailija

Jos se on oikeasti ihan roikkuvan suuri, niin pue päällesi ja esittäydy anopin nähden! Jos se on oikeasti hyvän näköinen päälläsi, niin ala miettimään oletko ostanut L-kokoisia vaatteita vain pienen kokolapun vuoksi, et siksi että se olisi sinulle istuvin?
Niin ja mieti minkä kokoinen anoppi on, jos hän on sinua pienempi, mutta pitää nykymuotia liian kireänä ja käyttää itse vaikka L-kokoa, niin on järkeillyt sinun olevan suurempi.

T, itsekin 15 kiloa lihottua käytin sinnikkäästi M-kokoa ennen kun näin kuvia itsestäni niissä makkarankuorissa...

Vierailija

Äitini antoi mulle aina lahjaksi xl-kokoisia mummopöksyjä, kun olin nuori äiti ja vaimo, s-kokoinen. No se oli äitiä se, oikein wanhan ajan muori!

Vierailija

Minäkin sain muutaman koon suuremmat yöpökät lahjaksi anopilta.Olen kylläkin raskaana ja tunnen oloni vähän norsuksi ja varmasti näytä kun siltä,että hän ajatteli varmastikin vain hyvää:)

Vierailija

Minä sain kans viime jouluna anopilta jättimäisen mummopyjaman. Vaikka olin silloin viimeisilläni raskaana, housut olivat niin suuret, etteivät pysyneet jalassani. Pistin pyjaman kiertoon. Loukkaannuin. Olen s-kokoa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat