Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Kun tänä vuonna en ostanut kellekään mitään, on ollut paljon helpompi nauttia joulusta. Valtava taakka on ollut poissa harteilta.

Kommentit (9)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Saitko kuitenkin itse joululahjoja?
Sain viiniä, suklaata, teatteriliput ja pari lahjakorttia. Minulla on hyvin anteliaita läheisiä. :) -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen samaa mieltä, mutta sen murjotuksen katselu seuraavana vuonna ja se vittuilu saituudesta ei ole sen arvoista. Olen päättänyt ostaa PIENET alle 10e muistamiset oman pääni mukaan joka vuosi. Toimii hyvin ja on helppoa. Pienet myös siksi ettei  näin opiskelijana ole suureen varaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen samaa mieltä, mutta sen murjotuksen katselu seuraavana vuonna ja se vittuilu saituudesta ei ole sen arvoista.

En pidä murjottajia ja vittuilijoita elämässäni. Se ei ole sen arvoista. Lahjat annetaan antamisen ilosta, ja jos iloa ei ole, ei pidä antaa mitään. En halua muiltakaan mitään velvollisuudentunnosta annettuja lahjoja. -ap

Vierailija

Ei kannata ostaa joululahjoja, jos niiden ostaminen on ikävää. Joulun pitäisi olla ilon ja rauhan aikaa. Itse olen vuosia sitten ilmoittanut kaikille läheisille, että lopetan lahjojen ostamisen eikä minullekaan tarvitse ostaa mitään. Olen vain tyytyväinen, etten saa turhaa krääsää enää vaivoikseni. Sen sijaan saatan ostaa ystävilleni lahjoja pitkin vuotta, kun silmiini sattuu jotain sopivaa. Paljon parempia lahjoja, kuin väkisellä joulustressin ajamana ostetut pahanmielenlahjat.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Härskiä ottaa lahjoja mutta olla antamatta mitään takaisin.

Kannattaisiko olla ostamatta lahjoja, jos ei voi tehdä sitä ilman hyötyoletusta? -ap

Vierailija

Joululahjojen ostaminen ja antaminen on erittäin tyydyttävää. Etenkin kun osaa ostaa nappilahjan täytenä yllätyksenä, on vastapuolen naama kuin Naantalin aurinko. Mikäs sen mukavampaa.

Vierailija

Kannattaa ostaa lahjat netistä tai vaikka jo kesällä, jos alesta löytää jotain mistä tietää toisen tykkäävän. Paljon helpompaa kuin jouluruuhkissa stressaantuneiden ihmisten seassa tapella viimeisistä tavaroista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat