Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tapasin erään mieshenkilön netissä, sovittiin treffit kahvilaan joskus alkusyksyllä 2014. Sen jälkeen ei tavattu kertaakaan, joskus se laittoi viestejä mutta vastasin melko lyhyesti niihin, lopulta lopetin vastaamisen kokonaan. Melko pitkään se jaksoi laittaa mitä kuuluu viestejä. Nyt se oli yli puolen vuotta hiljaa ja alkoi taas tulemaan viestejä että mitä kuuluu pitkästä aikaa. Tänään tuli hyvää joulua viesti.

Ööh? :D En oo vastannut sille vuoteen ja vieläkin tulee viestiä. Outoa. En usko että kyseinen ihminen edes kunnolla muistaa minkä näköinen olen.

Täytyiskö jättää taas vastaamatta, vastata kiitos vai vastata tyyliin että: "kuka olet? onkohan sulla joku väärä numero" tms? :D

Kommentit (15)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tapasin erään mieshenkilön netissä, sovittiin treffit kahvilaan joskus alkusyksyllä 2014. Sen jälkeen ei tavattu kertaakaan, joskus se laittoi viestejä mutta vastasin melko lyhyesti niihin, lopulta lopetin vastaamisen kokonaan. Melko pitkään se jaksoi laittaa mitä kuuluu viestejä. Nyt se oli yli puolen vuotta hiljaa ja alkoi taas tulemaan viestejä että mitä kuuluu pitkästä aikaa. Tänään tuli hyvää joulua viesti.

Ööh? :D En oo vastannut sille vuoteen ja vieläkin tulee viestiä. Outoa. En usko että kyseinen ihminen edes kunnolla muistaa minkä näköinen olen.

Täytyiskö jättää taas vastaamatta, vastata kiitos vai vastata tyyliin että: "kuka olet? onkohan sulla joku väärä numero" tms? :D

No alkaaks tän miehen nimi millä kirjaimella?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aika outoa että ihmisen kanssa ei voi olla ystävällisissä väleissä vaikka ei seurustelisikaan.

No sen nyt tietää, että tuollainen mies ei ole pelkkää ystävällisyyttä vailla. Mulla oli ihan samanlainen tapaus pari vuotta sitte, sen etunimi alkaa M:llä, joten ei ole sama.

Vierailija

Ottaisin tuon ystävyytenä. Mitäpä haittaa kysellä joskus kuulumisia? Kyselen itsekin joskus exiltäni ja ovat vastanneet. Jos häiritsee, voi laittaa vastauksen, etten halua viestejä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tuon ystävyytenä. Mitäpä haittaa kysellä joskus kuulumisia? Kyselen itsekin joskus exiltäni ja ovat vastanneet. Jos häiritsee, voi laittaa vastauksen, etten halua viestejä.

Et näe mitään eroa exän ja yhden kerran treffiseuran välillä? Vai kutsutko exäksi jokaista, jonka kanssa olet joskus kahvit hörpännyt? Jokseenkin outoa vetää exät mukaan tähän keskusteluun, eivät liity asiaan millään tapaa.

Vierailija

No, ystäväni tapasi vuosi sitten eri puolella Suomea koulutuksessa itseään paljon nuoremman miehen. Viettivät yön yhdessä. Nyt vuosi tapahtuneesta mies otti jälleen yhteyttä.

Saa minuunkin olla kuka tahansa yhdeydessä, määrittelen kuitenkin itse, vastaanko vai en. Joskus exät  ottanut yhteyttä muutaman viikon jälkeen, mutta en vastaa, ellei kiinnosta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa että ihmisen kanssa ei voi olla ystävällisissä väleissä vaikka ei seurustelisikaan.

No sen nyt tietää, että tuollainen mies ei ole pelkkää ystävällisyyttä vailla. Mulla oli ihan samanlainen tapaus pari vuotta sitte, sen etunimi alkaa M:llä, joten ei ole sama.

Ei kai vaan Markku vainoo suakin?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Niin.... Mua ei vaan kauheasti kiinnosta 150km päässä asuvan ihmisen kuulumiset, josta en tiedä kuin etunimen, iän ja ammatin, ja jonka kanssa ei synkannut mitenkään silloin kun tavattiin.  -AP

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei kai vaan Markku vainoo suakin?

Alku sama, sellainen 60-70-luvun nimi kyseessä :)

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat