Vierailija

Oon niin väsynyt ku mun pitää ny paikata kaikki mitkä anoppi jättänyt tekemättä.
Mies lapsuuskodissaan tekee jotain ja jättää sotkut siihen ja anoppi hiljaa siivoaa. Ei pyydä poikaansa siivoamaan.
No, ei siinä mutta sama meno jatkuu nyt avioliitossa.
Äsken räkytin kinkkuliemipussista, jätti altaan reunalle. Ja kaikki muutkin jäi siihen mihin jätti.
Mies totes vaan et voithan siinä samalla laittaa ne kun tiskejä laitat.
Viha nousi.
En aijo hiljaa marttyyrinä siivota.

Pointtina ei ollut enkö muka vois siivota, vaan se että ei voi olettaa et joku siivoaa kaiken puolestasi.
Tai itse siivoaan päällimmäiset/ näkyvät.
Huoh
Hyvää joulua

Kommentit (12)

Vierailija

Meillä on tämä ihan sama yhdistettynä siihen, että mies on patalaiska. Tämän lisäksi olen kyllä tullut myös siihen lopputulokseen, ettei hän aina edes hahmota, mitä kaikkea voisi/pitäisi tehdä. Jos esim. lapsen leluja on illalla jäänyt lattialle, hän saattaa siirtää ne olohuoneen pöydälle (eikä suinkaan niiden oikeille paikoille) ja olla ihan vilpittömästi hämmästynyt, jos asiasta huomauttaa. Ärsyttää ihan suunnattomasti, mutta ei sillä kannata jouluaan pilata. Tsemppiä sisko!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä on tämä ihan sama yhdistettynä siihen, että mies on patalaiska. Tämän lisäksi olen kyllä tullut myös siihen lopputulokseen, ettei hän aina edes hahmota, mitä kaikkea voisi/pitäisi tehdä. Jos esim. lapsen leluja on illalla jäänyt lattialle, hän saattaa siirtää ne olohuoneen pöydälle (eikä suinkaan niiden oikeille paikoille) ja olla ihan vilpittömästi hämmästynyt, jos asiasta huomauttaa. Ärsyttää ihan suunnattomasti, mutta ei sillä kannata jouluaan pilata. Tsemppiä sisko!

Kiiitos sinä ymmärtäväinen.
No toi on kyllä kans todettu ettei mies edes Tajua kaikkea.
Ei käy mielenvieressäkään.
Huomenna ollaan anoppilaan menossa ja pyys paketoimaan äitinsä ja siskonsa lahjan ku eihän mulla ole huomenna mitään muutakaan tekemistä :D
(Mies töissä vielä huomen aamun)
Ei muutako kaikki pakkaaminen( johon uppoaa aikaa, 2pientä lasta siinä sivussa huollettavana) ja loppusiivous ymymymymy.
Ei monen päivän lomalle voi lähteä pelkillä vaatteilla.
Hammasharjat, vitamiinit yms miljoona pientä asiaa pitää muistaa kans.

Vierailija

Ymärrän hyvin, mutta kannattaa miettiä aloittaako mitään erityistä sotaa juuri jouluna.  Täällä kanssa samanlaista, mutta paljon lievempää. 

Vierailija

5, lue pointti sanasta eteenpäin.

Juu, joulun kunniaksi menin viereen nukkumaan vaikka ois tehny mieli jäädä sohvalle nukkumaan ;)

Vierailija

Meillä on samanlainen mamman pilalle passaama vätys :D ei osaa siivota jälkiään kun kotona ei ikinä tarvinnut vaivautua. Ei siis varmasti osaa edes sitä kunnolla tehdä eikä hahmota mitä kaikkea pitää tehdä kun mamma on aina hoitanut kaiken puolesta. On jotain toki oppinut näiden vuosien aikana, mutta on niin syvälle selkärankaan juurtunut se, että joku muu siivoaa jäljet että ongelmia on varmaan hamaan hautaan asti :D

Vierailija

Samanlainen vätys mullaki. Mun miehen äiti on myös aina tehny kaiken ajatustyön miehen puolesta, mitään päätöksiä osaa ite tehdä. Anoppi on sellanen kaikille, etenkin pojilleen, että kysyy jotain esim."kävittekö katsomassa Espan jouluvaloja?" sitten ennen kun kerkeää siihen vastaamaan niin hän vastaa siihen itse tyyliin "ette kerennytkään sinne kun olette tänään varmasti tehneet sitä ja tätä" ja tämän jälkeen kävelee pois. Pilalle passattu paska. Mä niin kovasti toivon että saan oman poikani kasvatettua eri tavalla että joku saisi hänestä joskus kunnollisen puolison.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Huhhuh!!! Muillakin siis samanlaista! Meilläkään ei mies tee mitään muuta kuin siirtelee tavaroita paikasta toiseen tai jättää tavarat niille sijoilleen.

Kuulemma äitinsä ei antanut lapsena osallistua siivoukseen vaan patisti lapset pois jaloista. Nyt sitten sama meno jatkuu avioliitossa. Ja aina muistaa verrata että anoppilassa (hänen lapsuuskodissaan) on paljon siistimpää kuin meillä. Mistäköhän syystä? Anoppi on sellainen himosiivooja, että pois alta.

Mä itse oon taas saanu sellasen kasvatuksen, että lapset osallistuu kotitöihin. Jopa mun oma isä imuroi ja pesee vessoja yms... Yritä tässä sitten lapselle opettaa kotihommia, kun isäänsä ei oo lapsena opetettu siivoamaan ja äiti taas on. Ö_ö

Vierailija

Ja tommoisiin olette sitten tyytyväisiä ja sitoutuneet. Ei voi kun ihmetellä, kun on niitä tekeviäkin miehiä tarjolla. Vituttaa lukea tuollaista ja kuitenkin lapsia ollaan tekemässä. Ei pysty naisia ymmärtämään. Pitäis olla sellanen, mutta kun ei ole niin käy tälläinenkin, mutta sitten ollaan tyytymättömiä siihenkin. Pitää olla vahva mutta pehmeä, päättäväinen mutta kuitenkin samaa mieltä kuin nainen, pitää olla tukena mutta ei saa kuitenkaan olla, pitää huomioida, mutta se on liikaa imelyyttä. Pitää tietää koska voi olla mitenkin, aina ei voi olla samalla tavalla. Pitäkää tunkkinne. 10v erosta ja edelleen sinkkuna ja näin aion jatkaa. Panen toki naisia, mutta en tuo omaan kotiin ketään.

Vierailija

Meillä taas nainen ei tehnyt mitään kotona oma-aloitteisesti. Ei imuroinut, laittanut astioita, pessyt pyykkiä. Ei korjannut jälkiään. Joko elin kaatopaikalla tai siivosin. Heitti likaiset vaatteet lattialle ja puhtaita samaan kasaan. Nuuhki sitten niistä mitkä ovat puhtaita. Kuulemma edellisen suhteen poikaystävässä ärsytti suunnattomasti se kuinka hän vaati siivoamaan... juu, ihme tyyppi.

No nyt meille tuli ero. Arki on helpompaa, kun siivoan vain omat jälkeni nyt.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat