Vierailija

Pelkkää ankeaa ja ärsyttävää väsyneenä raatamista eikä edes seksiä saa palkaksi kuin joskus ja jouluna. Tosin tuskin edes jouluna.

Sivut

Kommentit (29)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Minulla oli omat aavistukseni asiasta, että lapsiperhe-elämä on perseestä, ja jätin kakaroiden hommaamisen väliin. Fiksuin pääös ikinä, tänk juu gaad.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkkää ankeaa ja ärsyttävää väsyneenä raatamista ...

Mitä joudut raatamaan?

NO en edes verrattain paljon, mutta koskaan en saa levätä tarpeeksi tai se kaikki on vapaa-ajasta pois. Ja saisi edes kunnolla seksiä niin ei ehkä olisi niin kestotyytymätön olo. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisi niin voisi joka toinen viikko olla rauhassa ja vaikka panna niin paljon kuin sielu sietää! Ap

Ehkäisy - mikä ihana keksintö. Onhan nyt kunnossa?

Vierailija

Aina väsyttää, aina on sotkuista. Jos haluaa levätä, se on jostain muusta pois. Itselle aikaa kerran kuussa, liikunnan on saanu unohtaa. Kirjan olen lukenut vuosi sitten lomalla, edellistä kertaa en muista. Lehtiä en ehdi lukea, yleissivistys on luultavasti samalla tasolla kuin eskari-ikäisellä esikoisella. Toisin kuin ap, seksiä en edes jaksa ajatella. Kierukka saa hormonit sekaisin ja kerta/kaksi kuusta olen kiukkuinen kuin ampiainen. Lapset on ihania, elämä ilman perhettä olisi luultavasti pidemmän päälle tylsää ja kurjaa mutta juuri nyt on vitsit aika vähissä. Joulua ei ole laitettu, onneksi sitä tuskin kukaan kotona kaipaa kun mennään muualle juhlimaan. Siivouksen kuvittelen hoitavani vapaapäivinä, niitä onneksi on nyt monta putkeen.

osui ja upposi! Hyvin lohkaistu!

Vierailija kirjoitti:
Vittu että tämä lapsiperhe-elämä on perseestä.

Mainostitko tavaraasi noin innokkaasti myös silloin kun tulit raskaaksi, jos et olisi, niin sulla olisi yksi murhe vähemmän.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisi niin voisi joka toinen viikko olla rauhassa ja vaikka panna niin paljon kuin sielu sietää! Ap

Ehkäisy - mikä ihana keksintö. Onhan nyt kunnossa?

On, mutta mitäs sillä edes teen kun mies ei saatana pane. Kun en kuitenkaan eroa, koska olen niin vitun lojaali. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aina väsyttää, aina on sotkuista. Jos haluaa levätä, se on jostain muusta pois. Itselle aikaa kerran kuussa, liikunnan on saanu unohtaa. Kirjan olen lukenut vuosi sitten lomalla, edellistä kertaa en muista. Lehtiä en ehdi lukea, yleissivistys on luultavasti samalla tasolla kuin eskari-ikäisellä esikoisella. Toisin kuin ap, seksiä en edes jaksa ajatella. Kierukka saa hormonit sekaisin ja kerta/kaksi kuusta olen kiukkuinen kuin ampiainen. Lapset on ihania, elämä ilman perhettä olisi luultavasti pidemmän päälle tylsää ja kurjaa mutta juuri nyt on vitsit aika vähissä. Joulua ei ole laitettu, onneksi sitä tuskin kukaan kotona kaipaa kun mennään muualle juhlimaan. Siivouksen kuvittelen hoitavani vapaapäivinä, niitä onneksi on nyt monta putkeen.

Tähän vois vielä lisätä sen että toinen vapaamatkustajana juo ja häipyy kavereiden kanssa baareilemaan aina kun huvittaa, eli vähintään kerran-pari viikossa. Vitutus on maksimoitu.

Vierailija

Just tämän takia en aio tehdä lapsia. En ikinä halua löytää itseäni tuosta tilanteesta. On niin ihanaa kun saa elää miten huvittaa eikä ole lapsia tiellä. Kaikkia ei vaan ole tarkoitettu äideiksi ja iseiksi. :) 

Vierailija

Jep, huvittaa nämä arvostelijat jotka ihmettelevät kuinka pysyn sinkkuna ja lapsettomana, tässäpä niitä syitä on aika hyvin listattu. :) 

Vierailija

Meille on huhtikuussa tulossa toinen lapsi, ensimmäinen on kohta 2-vuotias ja emme voisi olla onnellisempia! Tämä on juuri sitä mistä olemme haaveilleet pitkään. Olen kotona lapsen kanssa ja ei meillä ole sotkuista eikä elämä ole raatamista. Onpas kurjaa, että näet asiat noin negatiivisina.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lapset on ihania, elämä ilman perhettä olisi luultavasti pidemmän päälle tylsää ja kurjaa mutta juuri nyt on vitsit aika vähissä.

Omasta näkökulmasta lapsiperhearki on tylsyyden ja kurjuuden huipentuma. Toki jännitystä voi tuoda se, että onko taas sohva pissittynä tai onko tänä jouluna liikkeellä oksennustautia vaiko vain yskää ja kuumetta.

Vierailija

Molempien vanhempien täytyy saada yhtä paljon omia vapaailtoja! Ei voi olla niin, että vaimo hoitaa kaiken vankina kotona ja mies vaan bilettää. Eronneenakin sinulla olisi enemmän vapaata.

Vierailija

Teinit vallanneet olkkarin. En jaksa pelimöykkää. On niillä omatkin huoneet. Nuorin 11v. keksii aina jotain kotkotuksia. Mies ei auta tarpeeksi. Kaipaan rauhaa. Olisi ihana olla yksin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meille on huhtikuussa tulossa toinen lapsi, ensimmäinen on kohta 2-vuotias ja emme voisi olla onnellisempia! Tämä on juuri sitä mistä olemme haaveilleet pitkään. Olen kotona lapsen kanssa ja ei meillä ole sotkuista eikä elämä ole raatamista. Onpas kurjaa, että näet asiat noin negatiivisina.

Oi, ihanan naivia. Minulla oli sama tilanne, kun olin yhden lapsen kanssa kotona äitiyslomalla/hoitovapaalla. Odotapas kun lapsia on enemmän kuin yksi, ja olet jo työelämässä (nuorin yli 3-v), ja töissä on kiirettä, kotona on kiirettä, etkä todellakaan ehdi jouluna tekemään kuin puolet mitä piti, koska et saanut päivääkään lomaa joulukuussa, mies tekee pitkää päivää töissä kun juuri irtisanottu porukkaa töissään, ja joutuu tekemään kolmen ihmisen työt. sinulle jää kahden-kolmen lapsen hoito ja kodin hoito, ja jouluakin pitäisi ehtiä laittaa, siivota, käydä jouluostoksilla, jouluruuat yms.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat