Vierailija

Mulla: Jarkko Ahola, Waltteri Torikka, Roope Salminen. Tiedän kyllä just ja just, keitä he ovat, mutta se, miksi heistä jatkuvasti palstalla puhutaan, on mulle mysteeri.

Sivut

Kommentit (26)

Vierailija

Ne on nyt in. Tai Aholahan ollut jo vuosia.

Mulla jotkut bloggaajat, joista en mitään tiedä. Aina kuitenkin katson linkit, ja sitten niistä jo tietääkin. Värikäs oli yksi näistä. Ihmettelin miten jotain ihmisparkaa voidaan noin kauhealla tavalla haukkua, ja tutustuin tyyppiin. Harmiton nainen, mutta jotain hänessä vaan täytyy olla, kun koko palsta oli ajoittain sekaisin.

Samalla ikäväkseen huomaa, kuinka sekaisin jotkut tyhjässä kuplassaan elävät.

Vierailija

Mulla ei ole hajua oikein mistään kun en juuri katsele telkkaria eikä minulla ole sosiaalista elämää ollenkaan. Pysyn asioista kärryillä av:n avulla, lueskelen tositv-ketjuista kohokohdat ja jos kiinnostaa niin googlaan henkilön naaman. Kaikkia mainitsemiasi en tiedä, ei niin paljon ole sattunut kiinnostamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

No just ne bloggarit, en tajua miksi niistä täällä puhutaan, nehän on taviksia, ei mitään julkkiksia. 

Mutta kyllä tuo on aika isosti suurenneltua että täällä jatkuvasti puhuttaisiin kestään, ei edes näistä ap:n mainitsemista miehistä jotka on pinnalla.

Amok

Vierailija kirjoitti:
Mulla: Jarkko Ahola, Waltteri Torikka, Roope Salminen. Tiedän kyllä just ja just, keitä he ovat, mutta se, miksi heistä jatkuvasti palstalla puhutaan, on mulle mysteeri.

Juuri nämä kaikenlaiset bloggarit ja dubaisfäärit ja muut paskan jauhajat. Se on hypnoottista kun väki vaahtoaa jostain enkä ymmärrä mitään. En edes saa kuvaa ikärakenteesta tms. vaikka pidän itseäni jonkinlaisena sosiaalisena nerona. Se ihmetyttää millä ajalla porukka lukee jotain blogeja ja miksi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pipsa

Minäkin olen kuullut paljon tuosta kuuluisasta Pipsasta, mutta ikinä en ole edes kuvaa nähnyt. Ilmeisesti pitää blogia.

Vierailija

Bloggarit ja just Dubaissa suhaavat. Ei kiinnosta pätkääkään, tylsiä ja tyhjää rihkamajauhantaa.

Musiikista taas olen täysillä kiinnostunut, niin että siitä ja muusikoista kenestä tahansa jauhamisen tajuan erittäin hyvin.

Vierailija

Jenni Vartiainen, Elias Kaskinen. Niistä puhutaan yhdessä ja erikseen eikä hajuakaan ketä ne ovat. Ilmeisesti tämä Jenni on joku petolinnun perse rumilus koska häntä koskevat viestit ovat säännönmukaisesti lyttääviä?

Vierailija

Elias Kaskinen. Olen yli 40 joten en ole tiennyt mitään tästä herrasta. Kovin kehutaan seksikkääksi mutta näyttää vauvalta. Ei voi kun ihmetellä nuorten  naisten käsitystä sanasta " seksikäs"

Vierailija

Bloggarit. Itse en seuraa mitään blogeja, joten suurin osa on tuntemattomia. Pipsan blogissa olen joskus käynyt ja en ymmärrä, miksi palstalla kohistaan hänestä niin kamalasti, saati miksi hän herättää niin suuria tunteita. Jenni Vartiaisen tiedän, mutta ei kiinnosta mikään häneen liittyvä. En pidä hänen musiikissaan, mutta muuten ei hetkauta suuntaan eikä toiseen.

Vierailija

Lassukka. Ei hajuakaan mitä se tarkoittaa. Ja noi tyypit ap:n viestissä, nevöhöörd paitsi av:n otsikoissa nimet nähnyt. Ei mitään tietoa mitä ne tekee.

Vierailija

Henna ja Chicago Iida. Olen saanut selville että Henna on käsittääkseni joku palstalla liikkunut sekopää, mutta en tiedä mistä on tullut tutuksi tai miten esim. hänen nimi on saatu selville ja jotkut keskustelut yhdistetään suoraan häneen.

Iidan blogin olen katsonut mutta vaikutti minusta "nobodylta" joten en ymmärrä miksi hänestä niin paljon puhutaan ja yhdistetään välillä Annika O:hon. Joku paremmin tietävä saa muuten halutessaan valaista minua!

Vierailija

Kaikki blogit ja bloggaajat. Itse en välitä kenenkään jaarituksista, enkä liirumlaareista. Ohi menee ja joutaa mennäkkin. Kiviäkin kiinnostaa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat