Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Asetin ne kauniisti selvitettynä laatikossa varastoon. Nyt kun otin esiin, niin 20 solmua johdossa. Asuuko varastossamme joku jouluvalo-demoni?

Kommentit (18)

Vierailija

Oletko kuullut sanonnan "hyvä Tuomas joulun tuopi, paha Nuutti pois sen viepi"? Se on se Nuutti, joka käy takkuamassa ne johdot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

ei ne itsekseen tietenkään sotkuun mene, hölmöä ajatella niin.

Sotku on jouluvalosotkijan tekosia, iskee aina pimeään kaappiin ja liikkuu nopeasti asunnosta ja kaupungista toiseen. Ehtii vuoden aikana sotkea kaikki jouluvalot :) Ehkä törmää joskus toiseen jouluvalosotkijaan, harrastaa seksiä ja näin syntyy uusia pieniä jouluvalosotkijoita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niillä on villi seksielämä siellä kaapissa sen 11 kk jonka ne joutuu pimeässä viettämään.

No tämä totuus ainakin selittää sen, miksi puolet toimivina varastoiduista lampuista on sammunut esille otettaessa :D Tekisivät nyt edes uusia valoja tilalle, kun aikaakin on kuukausia.

Vierailija

Itsensä kanssako se harrastaa seksiä kun minulla on vain yksi jouluvalonauha :D On siinä laatikossa tosin kynttelikkökin mutta sitä käytämme pattereilla. Voivatko johdolliset ja patterilliset valot harrastaa jotain kanssakäymistä? Ihme kyllä kaikki lamput palavat molemmissa. Ei kai tarvitse odottaa vahinko- valovauvaa? :/

Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä sama tyyppi käy piilottamassa tv:n kaukosäätimen.

Sama tyyppi näemmä! Mulle se on erityisen ärhäkkänä, vie kaukosäätimen ohella aina silmälasitkin ihan outoihin paikkoihin :O Sukkahävikkiin olen jo turtunut, vieköön molemmat, turhaa on sitä toistakaan jättää...

Vierailija

Meillä johdot elävät omaa elämää. Kerran laitoin sievästi kolmet kuulokkeet laatikon kolmeen nurkkaan, että ne pysyvät selvillä. Kun hain niitä laatikosta, ne olivat keskellä solmulla ja ihan sekaisin.

Olen todellakin alkanut miettiä, että johdoilla on sielu ja salainen elämä ja yöllä luikertelevat omia polkujaan laatikoissa.

Vierailija

Onkohan edellä mainituille jotakin sukua olento, joka järjestelee paperit ja kuitit aina uudelleen.Vaikka kuinka selkeä pino ja järjestys olisi niin seuraavan kerran kun tarvitset papereitasi mikään ei ole oletetulla paikalla.

Vierailija

Niin ja sama kaikkien latureiden jaj ohtojen kanssa,solmuissa ja katoavatkinitsekseen. Miehelläkin kaksi partakonetta kun toisen laturi häipyi  tekemään uusia latureita ja solmuja lamppujenkanssa.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat