Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tiedän, että on typerää valittaa tällaisesta. Mutta tajusin juuri, että mies ostaa aina lahjaksi jotain sellaista, mitä voi itse käyttää, mistä itse tykkää ja hyötyy. Eli yleensä jotain kotiin, kuten joku huonekalu, pieni kodinkone, tyyny ym.

Hyvä, ettei osta mitään kovin turhaa (tai no välillä..), mutta olisi kiva, että ajattelisi lahjaostoksilla jotakn muuta kuin itseään. Itse ostan hänelle vaatteita, kirjoja ja elektroniikkaa, joka tulee yleensä ensisijaisesti hänen käyttöönsä.

Kommentit (4)

Vierailija

Onko miehesi nimi Homer Simpson? Ja ostiko hän sinulle keilapallon jossa lukee "Homer" :D

Pyydä ensikerralla hyvissä ajoin ennen lahjan antopäivää että toivoisit esim. lahjakortin johonkin koru/vaateliikkeeseen niin että saat itse valita lahjasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kannattaa sanoa suoraan, mitä itse toivoo, sillä miehien on hyvin vaikea tunkeutua naisen ajatuksiin ja tietää mitä nainen haluaa.

Vierailija

Onko sulla koskaan mitään toiveita? Itse ostan välillä miehelle "yhteishyviä" lahjoja, koska hän ei itse toivo eikä tarvitse mitään. Ja haluaa itse ostaa vaatteensa yms. henkilökohtaisen. Tulevatpahan käyttöön vaikkei hän itse niin välittäisi.

Kerran annoin tosi henkilökohtaisen lahjan, suunnittelin ja teetin riipuksen joka liittyy hänelle tärkeään harrastukseen. Siitä tuli oikeasti tyylikäs. Mutta hän ei käytä koruja, joten eipä ole edes kohteliaisuudesta malliksi yhtäkään kertaa käyttänyt.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat