Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

12-vuotias tyttäreni toivoi jouluksi kauko-ohjattavaa autoa, ja sellaisen olen hänelle ostanutkin. Eilen mummolassa ex-anoppi sanoi minulle, että onhan se kummallinen toive.

Noita autoja tehdään ihan aikuisillekin, ja kalleimmat maksaa monta sataa (ostin halvemman mallin), eli ei minusta edes liian lapsellinen toive tms. Mummi myös tietää, ettei prinsessajutut ole meillä kiinnostaneet aikoihin. Osaako joku sanoa mitä kummaa tuossa toiveessa oli? :D

Kommentit (7)

Vierailija

Miksi jäit tuota kaivelemaan. Mummosi on vanhanajan ihmisiä jonka lapsuudessa tytöille tyrkyttettin automaattisesti nukkeja. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi jäit tuota kaivelemaan. Mummosi on vanhanajan ihmisiä jonka lapsuudessa tytöille tyrkyttettin automaattisesti nukkeja. 

Siis lapsen mummi, ei minun. Ei sillä pitäisi noin vanhoillisia arvoja olla. En ole ennen ainakaan huomannut. Ja kunhan hämmästyin kommenttia.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Poikani sai papaltaan kauko-ohjattavan auton ja minun piti tietenkin "ensiksi testata että se varmasti toimii niinkuin pitää", kun poika halusi sen sitten tietenkin itselleen leikittäväksi, minua harmitti enkä olisi halunnut luopua siitä.. :D
Niin ja sisko saa ja haluaa toki myös lainata sitä.
En tiiä, ehkä joku voisi ajatellakin että hassua että tyttö toivoo tuollaista, mutta anna olla. Ei siinä mitään erikoista saatika lapsellista ole.

Vierailija

Riippuu anopista, mitä kummaa tuossa toiveessa on ja mikä on kummallisuuden aste - tosi kummaa vai tuli nyt vain jotakin sanotuksi -kummaa.

Vierailija

Minä luulen, että anopin mielestä omituista toiveessa oli, että sen esitti tyttö.

(me keskusteltiin juuri ruokapäydässä 11v tytön kanssa, että autorata olis kiva, ja että pitäiskö pyytää miestä ostamaan meille sellainen)

Joopajoo1

Luulen, että se omituisuus oli siinä, että toivoja oli tyttö. Meillä on noita autoja muumakin lähipiirissä. Muutamalla lapsella ja miehelläni myös. Kyllä niiden parissa on aikaa mennyt, on kisoja yms, jos niin paljon kiinnostaa. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat