Vierailija

Luuleekohan hän lasten olevan tosi söpöjä?

Sivut

Kommentit (23)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seia

Sen mies on ihan kauhee! Samannäkönen äijä vonkas multa kerran Suonenjoella pildee ainakin vartin. Oli kännissä ja haisi sianpaskalle! Ihme että Madde jaksaa katella sellasta!

Vierailija

No voitteko käsi sydämellä sanoa niiden lasten olevan kauniita ja söpöjä? Voitteko vannoa omien lapsien hengen edestä, että ne ois OIKEASTI söpöjä?

Vierailija

Mahtaa olla ylevä olo niillä, jotka täällä haukkuu julkisesti lapsia rumiksi.. toivottavasti minusta ei ikinä tule noin säälittävää ihmistä. Vai onko tuollainen edes ihminen?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mahtaa olla ylevä olo niillä, jotka täällä haukkuu julkisesti lapsia rumiksi.. toivottavasti minusta ei ikinä tule noin säälittävää ihmistä. Vai onko tuollainen edes ihminen?

No voi hurja, kyllä ap on epäihmisin ihminen.

Vierailija

Siis monet söpöt lapset ovat sitten aikuisena ihan taviksia. Ja taas ne...erikoisen...näköiset pikkulapset voivatkin olla todella kauniita/komeita aikuisia.

Meillä oli kaveripiirissä pari vähän hassun näköistä pikkulasta ja HUPS teininä niistä tulikin todella kauniita ja meidän söpöt on ihan tavis söpöjä yhä mutta ei mitenkään näyttävän kauniita/komeita.

Vierailija

Minä taas olen aina ihmetellyt Madden kauneuden hehkutusta. Ihan tavallinen
tallukka,vanhentunut myös nopeasti.
Naama on outo,iso alaosa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No voitteko käsi sydämellä sanoa niiden lasten olevan kauniita ja söpöjä? Voitteko vannoa omien lapsien hengen edestä, että ne ois OIKEASTI söpöjä?

Mikä kysymys tämä on? Kauneus, söpöys ja ulkonäön viehättävyys ylipäänsä ovat ihan katsojan silmissä, eikä siis mikään toisten henkien nimeen vannottava absoluuttinen totuus.

Vierailija

Rumia ne Madeleinen lapset ovat ap:n mielestä kaiketi siitä syystä, että ap:ta miellyttää itseään täysin erilaiset kasvonpiirteet kuin mitä Madden lapsilla on.

Vierailija

Onhan noi nättejä.

Mä olin lapsena tosi ruma: ohuet vaaleat hiukset, läski naama, punainen iho, pienet silmät syvällä päässä. Ihan kuin klonkku. 

Olen melko ruma aikuinen.

Geenilotto.

Vierailija

Madde nai alempitasoisen miehen, ja jälkeläisissä se tietysti näkyy.
Juujuu luonne ja nönnönnöö, mutta tietysti ulkoisesti alempitasoisen naimisessa on aina suuri riski saada rumia jälkeläisiä.

Vierailija

Seia kirjoitti:
Sen mies on ihan kauhee! Samannäkönen äijä vonkas multa kerran Suonenjoella pildee ainakin vartin. Oli kännissä ja haisi sianpaskalle! Ihme että Madde jaksaa katella sellasta!

Jos se oli Chris?! Vonkasko suomeksi?

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat