Vierailija

Pyysin saada mahdollisimman luonnolliset ripset. Ripsiteknikko ei oma-aloitteisesti kertonut, minkä pituisia tai mitä kaarevuutta aikoo laittaa, vaan jouduin sitä erikseen kysymään. Kysyin myös, että mitä materiaalia ripset on – tähän hän vastasi, että heillä on kahta eri materiaalia, joissa ei ole paljonkaan eroja. En edelleenkään tiedä, kumpaa näistä laittoi minulle.

Lopputulos on se, että ripset ovat ylipitkät, osa ripsistä liimaantunut yhteen ja liima näkyy paakkuina ripsien tyvessä. Harmittaa :(

Jos olet löytänyt hyvän ripsien tekijän Helsingistä, niin vinkkaisitko minulle?

• ylös 3
  • alas 1

Kommentit (5)

Vierailija

Ei nuo koskaan mitään luonnollisen näköisiä ole... Itse kävin pari kertaa mutta totesin että arjessa näyttää tosi naurettavilta sellaiset luonnottoman pitkät ja tuuheat ripset joten olen palannut ihan vaan vanhanaikaiseen ripsivärin käyttöön...

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Milloin pimut oppivat, että se, mikä sopii johonkin typerään teinien musiikkivideoon tissimallille r**kkumateriaaliksi murkkupojille, ei välttämättä sovi arkikäyttöön vaikkapa kaupan kassalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joopajoo1

Mulla on kyllä aika samannäköiset kuin omat ripsivärillä. Vähän ohuemmat vaan, eli luonnollisemmat. Pituus on miltei sama ja kun omat ripset ei seasta näy, niin ovat ihan luonnolisen näköiset, eikä mitenkään liian tuuheat. Auttaa paljon arjessa kun on aikaisia aamuja, olen aina ollut tarkka siitä, että ripsivärit on kunnolla ja se on viennyt isoimman osan meikkausajasta. Tosin näiden laittaja on Kotkassa, eli ei nyt ap:ta paljon auta tähän hätään.

Vierailija

Hitto kun ärsyttää ihmiset jotka jakaa joka paikassa näitä "ei ne näytä ikinä luonnollisilta"-avautumisia. Miten jotkut karvalisäkkeet voi aiheuttaa noin paljon tunteita, eihän kukaan niitä pakota ottamaan jos ei taho? Eikä ne ainakaan omaan silmään näytä AINA feikeiltä, mut vaikka näyttäskin niin hitto vie, feikithän ne ovatkin, entä sitten? Näyttäköön siltä tai olkoon näyttämättä, aivan sama.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hitto kun ärsyttää ihmiset jotka jakaa joka paikassa näitä "ei ne näytä ikinä luonnollisilta"-avautumisia. Miten jotkut karvalisäkkeet voi aiheuttaa noin paljon tunteita, eihän kukaan niitä pakota ottamaan jos ei taho? Eikä ne ainakaan omaan silmään näytä AINA feikeiltä, mut vaikka näyttäskin niin hitto vie, feikithän ne ovatkin, entä sitten? Näyttäköön siltä tai olkoon näyttämättä, aivan sama.

Ei ne mulla ainakaan herätä mitään vahvoja tunteita, en esim. kauhistele tai yököttele esim. lähikaupan kassan ripsipidennyksiä. Mutta itselleni en enää sellaisia halua, koska tosiaan olen keski-ikäinen, hillityn tyylinen nainen ja omaan tyyliini eivät siksi todellakaan istuneet hyvin. 

-1

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat