Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Esim. Se jos bussikortista loppuu matkat ja se laite pitää piippausäänen. Aina on etukäteen varmistettava että on matkoja. Kauppaan ei tule mukaan jos tietää että ostoslistalla on wc-paperia tai siteitä. Ei suostu tulemaan mukaamme syömään mihinkään, koska jos kaverit sattuvat näkemään niin häntä aletaan haukkua läskiksi. Pitäisi olla kaikki viimeisintä mallia ja merkkiä. Onko muiden 14v:t yhtä nolostelevia?

Kommentit (17)

Vierailija

No ei kyllä mun siskoni (tai minä itse) ollut tuollainen. Tottakai teininä nolostelee outoja asioita, mutta tuo menee nyt vähän liian pitkälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eikös kaikki 14-vuotiaat ole tuollaisia? Minun kaveriani hävetti hirveästi, kun isällään oli Lada. Ja minua hävetti suunnilleen kaikki, mutta en uskaltanut kertoa ääneen.

Vierailija

Sama lista kuin ap. Ei suostunut tulemaan bussiin, koska kassista pilkotti vessapaperipaketti. Siteitä yms ei suostunut ostamaan itse. Nykyään (15-v) on vähän reippaampi.

Vierailija

Ihan tavallista ja tuo bussikorttijuttuhan on vaan järkevää verrattuna siihen, että hups taas oli matkat lopussa, eikä rahaa mukana.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Eikös kaikki 14-vuotiaat ole tuollaisia? Minun kaveriani hävetti hirveästi, kun isällään oli Lada. Ja minua hävetti suunnilleen kaikki, mutta en uskaltanut kertoa ääneen.

No ei kaikki ole tuollaisia 14-vuotiaana. Mutta ihan normaalia ja ohimenevää tuo kuitenkin on. Ihmiset ja nuoret on erilaisia.

Vierailija

Jos nolostelee mitä kaverit voisi sanoa vessapaperista, niin käsket tyttäres kysymään jos asiasta ilkutaan, et kyllä jokaisessa kodissa paskalla käydään, vai horsmaako se kaverin perse lykkää?

Vierailija

Olisin ennemmin KUOLLUT 14-vuotiaana, kun ostanut siteitä tai vessapapereita! Minullahan ei mitään alapäätä ollut! Varsinkaan sellaista, mistä tulee jotain ERITTEITÄ! Ja kuka nyt haluaisi olla joku köyhä luuseri, jolla ei ole edes bussimatkoja kortilla.

Ja vanhemmat! Voi kiesus! Eihän KELLÄÄN televisiosarjoissakaan ollut vanhempia, miksi minulla piti olla (varmaan siksi että joku ostaa sitä paskapaperiakin...).

Vierailija

Mua nolotti ton ikäisenä ihan suunnattomasti se että isälläni oli pakettiauto :DD ja se että mun puman lenkkarit oli ostettu halpahallista. Kyllä se siitä helpottaa ehkä jo vuoden kuluttua!

Vierailija

Minua hävetti tuon ikäisenä myös kaikki. Oli noloa painaa bussissa nappia jos kukaan muu ei jäänyt myös, äiti oli nolo, luokassa ei kehdannut olla yksin äänessä ja jos jotain piti puhua tai lukea koko luokan kuullen, niin voi sitä punastumisen määrää.

Menee ohi siis kyllä :) toiset on arempia kuin toiset.

Vierailija

Minun noloin asiani 14-vuotiaana oli se, kun menin ostamaan vaaleansinisen kevättakin, kotona se näyttikin minusta ihan kamalan räikeältä. Sellainen hailean taivaan sininen :D Oikein tunsin miten se päällä ihmisten silmiin sattuu, jos katsovat minuun päin.

Vierailija

Meillä samanlainen 14v tyttö 😃
Itse muistan teiniajoilta, etten kehdannut istua äitini vieressä bussissa, koska se oli noloa ja kielsin vanhempiani tulemasta rippileirille vierailupäivänä juurikin nolouden takia ja sitten itkin ikävääni vessassa kun kaikkien muiden vanhemmat tuli. Sain äidiltä koskettavan kirjeen sinne, eikä itkusta meinannut tulla loppua.
Nyt äiti on jo kuollut ja voi miten haluaisin pyytää häneltä anteeksi tätä, mut uskon että hän ymmärsi teini-ikäisen ajatusmaailmaa aikast hyvin ☺

Vierailija

Itseäni nolotti teini-ikäisenä vaihtelevasti monikin asia. Alusvaatteiden ostaminen vaatekaupasta, kuukautissuojien ostaminen, jos osti kerralla yhtä useamman aletuotteen (ihan sama oliko vaatekauppa vai ruokakauppa)... Kyllä välillä hävetti ihan normaali meikkien ja vaatteiden ostelukin, epävarmuuksissani pelkäsin että myyjä ajattelee "onpa ruma, kuvittelee varmaan olevansa jotain, no eivät nämäkään tuotteet tuota pelasta". 

Lisäksi hävetti liikkua vanhempien kanssa, muuthan ajattelisivat heti ettei minulla ole kavereita lainkaan ja vietän kaikki illat vanhempien kanssa :D 

.

Nyt 23 ja edelleen nolottaa silloin tällöin joku turha juttu, toki nolotuksen kohteet ovat vaihtuneet. Olen kuitenkin kasvanut enkä välitä enää, annan mennä vaan. 

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat