Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mies aina jauhaa siitä, kuinka naiset ovat tyhmempiä ja sen vuoksi alempiarvoisia kuin miehet. Jo seurusteluaikoinamme väittelimme asiasta monet kerrat. Itseäni jotenkin ahdistaa ja loukkaa mieheni asenne edelleenkin. Hänen mielestään vaimon pitäisi vain tehdä kaikki kotityöt ilman mitään kiitosta ja lisäksi maksaa puolet mahdollisesti pienemmällä palkallaan kodin kuluista. Miehelle riittää se sukupuoli todistamaan hänen ylemmyytensä ja mielipiteiden oikeus.

Mieheni mielipiteet ovat vaikuttaneet voimakkaasti itsetuntooni ja nykyään nolottaa töissäkään enää laukoa mielipiteitään, kun olen vain nolo ja alempiarvoinen nainen. Mieheni mielestä naiset ovat kaikessa surkeampia ja hän haukkuu mua muutenkin ja vertaa miesten "parempiin" kroppiin. Vartalonkin pitäisi olla mahdollisimman lihaksikas, rasvaton ja kapealanteinen. Olen siis hoikka, mutta naiselliset muodotkin ovat kiusaamisen kohde. Eikä meillä ole ollut pariin vuoteen seksiäkään. Olen ihan loppu. Ja tämä ei ole provo.

Kommentit (18)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Jätä se. Itse en todellakaan haluais tai jaksais olla tuollaisessa suhteessa.

Miksi pitäisi kuunnella vittuilua, haukkumista ja alentamista kun ei ole pakko.

Vierailija

Sulla on tyhmä mies. Kuka sen on sinulle valinnut? Pistä se heti kierrätykseen, tuollainen idiotismi voi olla vaikka tarttuvaa.

Vierailija

Ei tässä oikein voi muuta kysyä, kuin että miksi olette yhdessä? Ja vielä ilman seksiä 2vuotta!? Eiköhän kumpikin teistä pärjäisi paremmin yksinään, ihan riippumatta onko lapsia vai ei.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miehesi on kaappihomo.

Tämä ja purkaa turhautumisensa ap:hen. Miten ihmeessä ap olet päätynyt naimisiin asti tuollaisen sovinistin kanssa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea, koska oletan että olet nainen.
Mutta niinhän te olettekin alempiarvoisia. Olette tunteella ajattelevia halujenne perässä juoksevia huoria.
Se ei ehkä biologiselta kannalta ole tyhmyyttä, mutta miehenä asiaa tarkastellen koko naisten ajatusmaailma ja käyttäytyminen on kyllä ihan pielessä.

Naisella on sentään tunteet, jotka erottavat hänet eläimestä, mies parka on halujensa ja kullinsa vietävissä kuin pahainen elukka

Vierailija

Miten olet päätynyt homon kanssa yhteen? En siis käytä homoa haukkumasanana, vaan tuo "naisellisista muodoista" kiusaaminen paljastaa kyllä miehen seksuaalisen suuntautumisen... Ja osa homoista siis kokee naiset kaikella tavalla vastenmielisinä, niin kropalta kuin mieleltäänkin.

Vierailija

Kyllä tosiaan kaappihomolta kuulostaa vahvasti. Ei seksiä suhteessa, kiusaa naisellisista muodoista, ihannoi miesten olemusta... Haukkumisen kautta varmaan purkaa pahaa oloa.

En keksi kyllä äkkiseltään yhtään syytä olla tuollaisen miehen kanssa? Alentaa itsetuntoa, ei ole kiltti, sovinisti, ei seksiä... Aika hyvä CV kaverilla. Itse vetäisin varmaan pataan, jos alkais tollaista sönköttää tosissaan :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edes jaksa lukea, koska oletan että olet nainen.
Mutta niinhän te olettekin alempiarvoisia. Olette tunteella ajattelevia halujenne perässä juoksevia huoria.
Se ei ehkä biologiselta kannalta ole tyhmyyttä, mutta miehenä asiaa tarkastellen koko naisten ajatusmaailma ja käyttäytyminen on kyllä ihan pielessä.

Naisella on sentään tunteet, jotka erottavat hänet eläimestä, mies parka on halujensa ja kullinsa vietävissä kuin pahainen elukka

Juuri näin. Me otimme uroskoiran ja mieheni oli tosi järkyttynyt nähdessään miten koira nuuski narttujen takapuolia ja suorastaan ulisi jos sattui kiimainen narttukoira lähelle.
Mies näki siinä selvästi urosten käyttäytymistä.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat